Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Super service på kundestøtte angående viderekobling
Hei Kenneth, Tusen takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Phonero leverer gode tjenester til Rakkestad kommune. De har gode priser, bra kundeservice og jobber godt med utvikling av nye tjenester.
Hei Kåre, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med våre tjenester! Mvh Mads Phonero
Menneskene er gode og gir god og rask hjelp. Litt knotete med tre forskjellige løsninger, burde vært et sted. (BN, BP, Link) Dårlig sikkerhet på bn. Ikke tofaktor aut.
Hei Kenneth, Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Jeg har nå sendt dine innspill videre til vår produktavdeling. Mvh Mads Phonero
Vi har vært kunde i mange år og er veldig fornøyd med den gode og raske hjelpen vi får. Veldig hyggelige og hjelpsomme personer som jobber på support.
Hei Aina, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Mange gode løsninger hos Phonero, så mange at det kan være vanskelig å holde kontroll på hva som gjør hva. Men dette gjør ikke noe så lenge man får svar på alt man lurer på av de flinke folkene hos Phonero. Dette er noe som gjør jobben min lettere.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med våre tjenester. Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
SHT opplever overgangen til Phonero som veldig vellykket. Vi har mottatt god informasjon på riktige tidspunkt i forhold til prosessen, og når Phonero gjennomførte en opplæring i Phonero Appen så var den nedskalert og tilpasset det nødvendige. Brukerne ble ikke overkjørt med masse info om ALT som er mulig i Appen, men en nøktern og god tilnærming til det viktigste. Fiffige detaljer kan vi ta på et senere tidspunkt når brukerne er mer vant til løsningen.
Hei, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Dette skal jeg ta med videre til vår leveranseavdeling. Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Etter at vi fikk nye sim-kort i vår en gang har jeg ofte dårlig dekning både hjemme, men særlig på jobb og i området rundt jobb. Dette er veldig frustrerende da mye av hverdagen min består i å prate i telefonen...
Hei Lisbeth, Takk for din tilbakemelding. 4G-nettet oppgraderes kontinuerlig for å sikre god samtalekvalitet og forhindre brudd på samtaler. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever utfordringer, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden. Mvh Mads Phonero