Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Overfakturert meg med 500kr pr abonnement uten å informere om at det kom når jeg ringte inn. De Sendte Mail til feil Mail og når jeg ringte inn var det dårlig kundeservice, fikk ikke besvart noen spørsmål og fant ut Jeg måtte betale for å avslutte abonnement UTEN binding.
Hei, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Effektive og profesjonelle ansatte. Fikk til og med innspill på funksjonaliteter som gjorde løsningen bedre enn hva vi hadde tenkt ut selv. Inkludert løsning for kostnadskontroll og automatisk innrapportering til lønnssystemet.
Hei Claes, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Har valgt phonero i mange år nå. Kundeservice er outstanding og prisene er svært gode.
Hei Åge, Godt å se at du er fornøyd med service og priser. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Rask og bra oppfølging ved spørsmål ang mobil svar tjenesten 👍
Hei Stig, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) Mvh Mads Phonero
Veldig god kundeservice. Svarer raskt og er blide og imøtekommende.
Hei Camilla, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og våre kundebehandlere! Mvh Mads Phonero
Raske til og svare gode kunnskaper hos de som behandler din forespørsel.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Var fornøyd med mitt gamle abb, men en ganske pågående selger lovet bedre dekning og inkludert data rollover. Når regningen kommer så legger de på 50kr ekstra i måneden i epostfaktura gebyr??? Data rollover var heller ikke inkludert.. Når jeg sa klart fra om dette skjedde ingen endring.. Når jeg sa fra andre gang, så ble jeg lovet oppfølging, men ingenting skjedde.. Virker som ingenting av prosessene for salg, oppfølging og kundeservice fungerer. Styr unna, for ellers går du inn i en prosess du rett og slett ikke trenger i livet. Ønsker dere ellers en fin dag, med unntak av dere i Phonero... dere bør rydde opp i selskapet og gå en runde med dere selv...
Hei Kim, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero