Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var fornøyd med mitt gamle abb, men en ganske pågående selger lovet bedre dekning og inkludert data rollover. Når regningen kommer så legger de på 50kr ekstra i måneden i epostfaktura gebyr??? Data rollover var heller ikke inkludert.. Når jeg sa klart fra om dette skjedde ingen endring.. Når jeg sa fra andre gang, så ble jeg lovet oppfølging, men ingenting skjedde.. Virker som ingenting av prosessene for salg, oppfølging og kundeservice fungerer. Styr unna, for ellers går du inn i en prosess du rett og slett ikke trenger i livet. Ønsker dere ellers en fin dag, med unntak av dere i Phonero... dere bør rydde opp i selskapet og gå en runde med dere selv...
Hei Kim, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Opplever mange steder det er dårlig eller ingen dekning, det er veldig skuffende. Så dette må bedres skal dere beholde store kunder.
Hei Olav, Takk for tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning. Vi vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Har byttet fra Telenor, til Phonero. Har fått meget god og omgående hjelp fra support både til WiFi og mobil. Mange takk
Hei Gisle, Vi setter pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese ! Mvh Mads Phonero
Hadde fått noen problemer med personsvar, gikk derfor inn på siden til Phonero for å se etter hjelp. Gikk videre inn på chatten og la inn feilmelding og telefonnr, gikk vel 10 sekunder før (anonymisert) svarte. Og etter ytterligere 10 sekunder var problemet løst. Aldri opplevd maken til effektivitet på en support chat tidligere.
Hei Stein, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her også hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Mvh Mads Phonero
Hyggelig kundebehandler. God service, dekning kan bli bedre.
Hei Elling, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Pr telefon lover de billigere abonnement, men når kontrakt oversendes pr mail og må signeres med en sms, så er avtalen dyrere enn den man hadde. Useriøse svenske selgere som snakker dårlig norsk. Har knapt vært borti dårligere kundeservice i mi levetid. Useriøst firma som gjør alt for å få kunder.
Hei Gunnar, Takk for tilbakemeldingen. Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke, ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
God hjelp, og super hyggelige folk i kundesenteret.
Hei Cristian, Vi setter pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero