Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er fornøyd med Phonero som leverandør, rimelige abonnement.
Hei Tone, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Kunderådgiver var ut over normalt hjelpsom og ordnet alt på en strålende måte. Vi er ekstremt fornøyd!!
Hei Kåre, Så gøy å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
God kundeservice og god dekning. Har veldig god erfaring fra tidligere jobb
Hei Gunn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Har aldri opplevd noe tull (nedetid) med phonero. Har to telefoner i abonnementet og det bare fungerer. Her vil jeg være og her vil jeg bli.
Hei Egil, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Enkle å ha med å gjøre, svarer raskt og ordner det meste. Bedriftskunde.
Hei Erik, Takk for hyggelig og god tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Jeg opplevde dårlig telefondekning og meldte fra til Phonero. De tok tak i saken tvert. Mange konstruktive samtaler og mailer og de la alle kluter til for å hjelpe meg og løse problemet. Så viser det seg at det er telefonen min det er noe feil på og som må byttes.... Betryggende at Phonero tar meg sånn på alvor og viser stor evne og vilje til å fikse saken min. Support og service langt over det jeg hadde forventet.
Hei Tom, Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vår tekniske avdeling. Ha en fin dag!
Ikke tro på hva selgeren forteller deg. Dyre regninger, mistenkelig data bruk. De lover hva som helst for å få JA. HOLD DERE LANGT LANGT UNNA.
Hei Khurram, Dette hørtes ikke bra ut. Godt samarbeid og fornøyde kunder svært er viktig for oss. Vil derfor gjerne se nærmere på saken, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero