Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Aldri hatt problemer. Phonero går langt i å opprettholde god kundeservice. Vår kontaktperson følger oss opp og er alltid å få tak i.
Hei Atle, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Phonero har grei pris og god kundeservice. Gode på å følge opp kunder
Hei Folke, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Takket være (anonymisert)'s utmerkede service er vi meget fornøyd!
Hei Elin, Godt å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Hyggelig kundekontakt og bra service. Ringer gjerne. Selv om mail og er bra!
Hei Svein, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Bra service, rask håndtering av problematikk, hyggelig kontaktperson
Hei Linda, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Sammenlignet med Telenor, er sentralbord-appen mindre funksjonell hos Phonero. Har også et mye høyere dataforbruk med Phonero enn med Telenor, noe som jeg ikke får forståelse for gjennom kundeservice. Jeg bruker samme telefon med samme innstillinger som før vi byttet leverandør. Håper dere kan finne ut av det, da jeg på siste faktura ble belastet nesten 500,- for datatrafikk. Ellers er jeg fornøyd med tjenesten. Veldig fornøyd med basispris.
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Vi jobber nå med neste oppdatering av vår mobilapp, og vi er veldig interesserte i tilbakemelding på hva som kan bli bedre. Vi kan også hjelpe deg å undersøke hva det er som bruker internett på telefonen, samt tilby deg datakontroll slik at du unngår overforbruk i fremtiden. Send meg gjerne en mail på [email protected] med ditt navn og nummer så ringer jeg deg. Mvh Mads Phonero
Rask og god service av hyggelige folk! Imøtekommende til å finne løsninger.
Hei Karoline, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero