Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og hyggelig service med innstilling av sentralbord👍
Så hyggelig å lese, Frang! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
God support, - rask og riktig løsning gitt av support på chat.
Vi setter stor pris på omtalen din, Anders! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg er fisker og avhengig av internettdekning til inn og utmelding av fiskeredskaper, også i områder hvor noen teleoperatører ikke har dekning. Mitt tidligere abonnement, hos talkmore, var tilstrekkelig i fiskeområdet. Selgeren lovet meg, på grunnlag av at de opererer med telenor sitt nett, at det skulle være god dekning. Dette ble lagt som et premiss for at jeg takket ja til 24 mnd. binding med Phonero. Var på havet her om dagen, i det området omtalt over. Min kollega i samme båt hadde full 5g dekning med sitt telenor abonnement, mens jeg hadde dårlig 2g dekning med phonero. Så, helt ubrukelig og holder ikke mål i forhold til hva selger lovet.
Hei Stein! Dette skal vi selvfølgelig hjelpe deg med. Om du kontakter oss på [email protected], så skal en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig god kundeservice, de finner løsninger når man har problemer med tekniske utfordringer.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Simen! Hilsen Cecilie i Phonero.
Topp service, og flott å få hjelp til spørsmål direkte på telefon.
Vi setter stor pris på omtalen din, Henning! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Har opplevd uvanlig stor forståelse fra Phonero når misforståelser oppstår og høy grad av løsningsorientering til kundens fordel!
Tusen takk for hyggelig omtale, Bernt! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Litt lang ventetid for å få kontakt med kundeservice. Når jeg koblet til, ble problemet løst veldig raskt.
Så fint å høre at du fikk den hjelpen du trengte! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Radoslaw! Hilsen Cecilie i Phonero.