Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk god og grundig hjelp med et spørsmål ang regning. Bonus at samtalen ble besvart med én gang.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Hilde ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Jeg trengte litt assistanse for overgangen til Telia Phonero - fikk gid hjelp - så får vi se!
Så fint at det løste seg! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss, Nils. Hilsen Mads i Phonero.
So langt har vært ganske bra bortsett fra litt tabbe i begynnelse. Jeg fikk tilsendt 3 SIM korter uten info hvilken nummer de tilhørte.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Naser! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Phonero er et Mobilselskap som funger som det skal.
Tusen takk for fin tilbakemelding, Robert! 🙂 Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss! Hilsen Mads i Phonero.
Veldig god kundeservice! Håper bare dekning og avbrutte samtaler blir bedre.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding angående vår kundeservice, Natalie! 🙂 Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning, så vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hilsen Mads i Phonero.
Vi er veldig fornøyd med Phonero. Det er rimelig, stabilt og god kundeservice! God bedrift og person-side også, for oppfølging av bedriften og eget abonnement.
Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, Sissel! 🙂Tusen takk for fin omtale! 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Er helt ny kunde, hadde problem med sim kort. Kundeservice ringte rask tilbake og fikset alt
Tusen takk for fin tilbakemelding, Ida! 🙂 Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Hilsen Mads i Phonero.