Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er veldig fornøyd med Phonero. Det er rimelig, stabilt og god kundeservice! God bedrift og person-side også, for oppfølging av bedriften og eget abonnement.
Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, Sissel! 🙂Tusen takk for fin omtale! 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Er helt ny kunde, hadde problem med sim kort. Kundeservice ringte rask tilbake og fikset alt
Tusen takk for fin tilbakemelding, Ida! 🙂 Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Hilsen Mads i Phonero.
God og hyggelig service. Rask effektuering. Ble oppdatert for søk i 1881 og gule sider.
Tusen takk for hyggelig omtale, Klaus! 😊 Så fint å lese at du fikk den hjelpen du trengte! Hilsen Mads i Phonero.
Fikk rask tilbakemelding og god hjelp fra hyggelig saksbehandler.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Anne! Hilsen Mads i Phonero.
Veldig hyggelig og hjelpsom prat. Jeg fikk hjelpen jeg trengte og i tilleg fant han på flere løsninger.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Damian! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Mobiltjenester på arbeid, begrenset dekning og sakte internett.
Vi setter stor pris på din tilbakemelding, Marius ! 😊 Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever dårlig dekning, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hilsen Mads i Phonero.
Dette gjelder bedriftsnett. Kundeservice og responstider er helt uovertruffen. 5 minutt på min siste henvendelse fra jeg sendte epost til jeg fikk epost i retur med at saken var løst. Dette i tillegg til alle funksjoner og muligheter man har til å administrere ting selv. Intuitivt og ryddig grensesnitt.
Så fint å lese, Lasse ! Tusen takk for hyggelig omtale 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.