Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk rask og god hjelp via chat med kundeservice...
Hei Terje, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Kontaktet Phonero i dag med noe jeg trengte hjelp til ifm å melde telefoner inn i våre mobile bedriftsløsning. Av erfaring vet jeg at chatten er en effektiv måte å kontakte dem på. Etter 3 minutter, inklusiv den tiden jeg brukte på å skrive min melding, var problemet løst av en hyggelig og dyktig servicemedarbeider. Ikke en eller annen evneveik chat-robot som kun svarer på ting jeg ikke lurer på. Takk Phonero.... Slik skaper dere fornøyde kunder...
Hei Erik, Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
En del av min jobb innebærer kontakt med en del leverandører og min erfaring med Phonero er at de er serviceinnstilt, vennlige og løsningsorienterte på telefon, saklige på Mail og hatt veldig gunstige priser på abonnement. Det er bare å bytte til Phonero!
Hei Ana, Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Fikk utrulig god hjelp fra en meget hyggelig mann på kundeservice. Godt med erfarne folk når man selv er helt " blank" :-)
Hei Gunn, Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se ting løste seg :) Mvh Mads Phonero
Godt system for oss som trenger et felles sentralbord. Direkte kobling til telefonregister, slik at vi får opp navnet på innringer. Grei, enkel og effektiv løsning. Kunne gjerne hatt en markering i forbindelse med innringer, slik at vi visste om vedkommende ringer sentralbord eller direkte.
Hei Tom, Takk for hyggelig tilbakemelding. Om vi aktiverer en suffix i deres løsning vil du kunne se om samtalene kommer via sentralbord eller ikke. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt, så kan vi fikse dette. Mvh Mads Phonero
Veldig fornøyd med Phonero, har vært kunde i mange år gjennom egen bedrift og bedrift jeg er ansatt i. Overlegen på pris og service. Eneste negative jeg har å si er at de var fryktelig treige med å få på plass e-sim, rett rundt hjørnet ble fort 1 år men heldigvis på plass nå.
Hei Kim, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Datakontrollen for utland klarte ikke å stoppe tidsnok, og måtte betale kr 47000 pr megabyte i Kosovo.... dette var tyve ganger prisen av hva som er standard for nye kunder. Support kunne ikke hjelpe oss.
Hei Per, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] , husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero