Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dekningsgraden er nok det største ankepunktet. Tjenestene ellers fungerer greit. Jeg håndterer nærmere 200 mobilabonnementer i vår bedrift og får rask hjelp/tilbakemeldinger når jeg tar kontakt med Phonero.
Hei Leif, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Raske respons på kundeservice. Ok priser så vidt jeg kan bedømme. Får av og til tilbakemeldinger om dårlig dekning her i distriktet og kan derfor ikke gi full score.
Hei Dag, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilket området dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Alt vel herfra - God pris, god dekning, god support. :)
Hei Per, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din :) Mvh Mads Phonero
Så lenge chatten er bemannet og besvares umiddelbart kan vi leve med at det ikke lenger går an å sende eposter til [email protected] med nye saker. Dersom det kun var mulig å ta kontakt via kontaktskjema ville dere scoret lavere for vår del.
Hei Børge, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Phonero er alltid raske og løsningsorienterte. Ingen ventetid.
Hei Johnny, Takk for fin tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Phonero besvarer alle henvendelser raskt på telefon og epost. De gir individuell tilrettelegging av abonnement tilpasset bedriftens behov.
Hei Åge, Takk for fin tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Man får raskt svar hos kundeservice og alltid løsningsorienterte svar.
Hei Else, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero