Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Man får raskt svar hos kundeservice og alltid løsningsorienterte svar.
Hei Else, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Kundeservicen er som oftest bra. De fleste vi er i kontakt med er både hjelpsomme og hyggelige. Dekningen er dessverre blitt mye dårligere etter overgangen fra Telenor til Telia. Ville nok anbefalt selskapet til andre om det ikke hadde vært for dette.
Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er planlagt utbedring eller trengs en oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Ved å ha en fast kontakt hos Phonero så løser det seg fint. Det å kunne sende korte meldinger, ordre over en fast epost som [email protected] er veldig viktig at ikke blir avskaffet. Ved problemer så har det som regel løst seg igjennom dialog. Phonero kan bli enda flinkere til å legge til rette for at bedriftskunder kan føle seg unike, spesielt fulgt opp. Det er muligheter for bedre dekning og raskere nett via mobil.
Hei Marius, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber alltid med å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Katrine Phonero
Har ved et par anledninger kontaktet kundeservice, og det har vært en positiv erfaring. Kort ventetid, hyggelig og hjelpsom person i andre enden, og problemene ble løst. Akkurat slik kundeservice skal være.
Hei Erik, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Jeg opplever å få god hjelp og service når jeg tar kontakt. Får raskt svar.
Hei Tanja, Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Raske, gode og effektive svar. Resultatorientert for kunden.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Nordmenn blir lurt til å ringe 04500. Dette er spesialnummer, mens 940 04500 ikke er det.
Hei Joseph, Takk for din tilbakemelding. Det er riktig at det å ringe 5-sifrede nummer har en høyere kostnad. Våre kunder som ringer 940 04500 betaler ingen ting så lenge de har et abonnement med fri ringeminutter. Om du ringer 04500 fra et Phoneroabonnement koster det 0,49 start/per minutt. Mvh Mads Phonero