Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero solgte seg inn som et tilbud hos en bedrift. Prisene de kunne vise til, var rimeligere enn markedet generelt. Dette var det en god grunn til, Phonero hadde utelatt mva på prisene de oppga. Så tilbudene de kom med, var i realiteten mye dyrere enn markedet. Den første regningen ble vi belastet dobbelt, hvor Phonero argumenterte på at slik var det alltid den første måneden. Prisene vi har betalt for dette abonnementet tilsvarer rundt 500 kroner måneden, for 4 gb data, pr familiemedlem. Jeg vil sterkt anbefale andre å velge bort Phonero, det som virker å være for godt til å være sant, er også det.
Hei Eirik, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så skal jeg undersøke dette videre. Mvh Mads Phonero
Kort beskrevet er min opplevelse av Phonero sitt kundeservice utmerket grunnet: - kort ventetid - servicemedarbeider på teknisk hjalp meg steg for steg med en problemløsning som hadde med Iphonen min å gjøre, og ikke abonnementet. - Det beste var at han avsluttet med å si: "Dersom dette ikke løser problemet ringer du igjen og spør etter meg". Og så fikk jeg selvsagt navnet hans:-) Problemet LØST!
Hei Tone, Takk for hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Vi hadde en forespørsel vedr. portering av et nummer for en av våre ansatte som ble løst på en utmerket måte. Konsulenten var imøtekommende og løsningsorientert.
Hei Cato, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Ble oppsøkt av en selger, ikke masende og spurte om han kunne komme med et tilbud. Sa ja til det, og fik dagen etter et tilbud som jeg svarte på etter 2 uker. Hadde et møte hvor avtalen ble underskrevet, alle punkter var korrekte, sim kort levert til tiden og support hjalp med teknisk spørsmål uten ventetid.
Hei Ken, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Phonero kundeservice svarte raskt på telefon og løste min forespørsel i løpet av noen få minutter. Meget hyggelig medarbeider som hjalp meg.
Hei Kathinka, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Vi er godt fornøyd med telefonløsningen fra Phonero. Det kan ta litt lang tid å få kontakt med en saksbehandler. Nesten 3 minutter i dag. God service etter at forbindelsen var etablert.
Hei Ole, Godt å se at du er fornøyd! Vi beklager den lenge ventetiden du opplevde og gjør det vi kan for å holde svartiden under 30 sekunder. Mvh Mads Phonero
Gode priser, dekning kan bli bedre i allefall i det området jeg er i.
Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero