Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi hadde en forespørsel vedr. portering av et nummer for en av våre ansatte som ble løst på en utmerket måte. Konsulenten var imøtekommende og løsningsorientert.
Hei Cato, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Ble oppsøkt av en selger, ikke masende og spurte om han kunne komme med et tilbud. Sa ja til det, og fik dagen etter et tilbud som jeg svarte på etter 2 uker. Hadde et møte hvor avtalen ble underskrevet, alle punkter var korrekte, sim kort levert til tiden og support hjalp med teknisk spørsmål uten ventetid.
Hei Ken, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Phonero kundeservice svarte raskt på telefon og løste min forespørsel i løpet av noen få minutter. Meget hyggelig medarbeider som hjalp meg.
Hei Kathinka, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Vi er godt fornøyd med telefonløsningen fra Phonero. Det kan ta litt lang tid å få kontakt med en saksbehandler. Nesten 3 minutter i dag. God service etter at forbindelsen var etablert.
Hei Ole, Godt å se at du er fornøyd! Vi beklager den lenge ventetiden du opplevde og gjør det vi kan for å holde svartiden under 30 sekunder. Mvh Mads Phonero
Gode priser, dekning kan bli bedre i allefall i det området jeg er i.
Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Mye problemer med bedriftsnett. Dårlig kompetanse hos kundeservice. Ulike svar hver gang. Mye frustrasjon og altfor mye tid er gått med. Var veldig nær ved å si opp hele abonnementet. I dag har jeg omsider truffet på en person hos kundeservice som ser ut til å ha løst problemet for oss. Gir derfor dette en sjanse til.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero, slik skal det selvfølgelig ikke være og vi ønsker å se nærmere på saken. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Mvh Mads Phonero
Veldig dårlig utvalg av tlf for salg til gode priser for privat kunder. For dyrt. Abonnement er forholdsvis dyrt. Som regel grei kundeservice.
Hei Hege, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å være konkurransedyktige også for våre privatkunder, så vil gjerne se nærmere på saken. Send gjerne en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke saken videre. Mvh Mads Phonero