Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservicen for oss som bedrift har vært veldig god med korte ventetider og god hjelp. Sentralbordløsningen dekker de fleste behov. For vår kommune som ikke er en by-kommune så er ikke mobil/mobiltbredbånd-dekningen god nok. For oss som administrerer telefoni i vår bedrift, så er det ganske mange portaler å forholde seg til. Jeg logger daglig på Bedriftsnett, Phonero Link og DinBedrift for å kunne finne all informasjon jeg trenger. I tillegg er det en egen portal for administrering av telefonkøer, med åpningstider og lydmeldinger. Føler dette kunne vært gjort mer sømløst.
Hei Kim. Vi takker for din tilbakemelding. Telia bruker milliarder hvert år på dekning og skal være først i Norge med landsdekkende 5G. Selv om det i dag kan tilbys til over 2 millioner, gir vi oss ikke der. Om du har innspill til hvor dekningen burde utbedres kan du sende dette til [email protected] så tar vi det videre. Vi jobber også kontinuerlig med å forbedre våre kundeportaler og håper å ha færre innlogginger i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Fikk supert tilbud om å abonnere på Phonero. Klikket alle bokser, men siden jeg vet at det er vanskelig med mobil- og TV-dekning på en øy utenfor Kvaløya i Tromsø det jeg tilbringer mye tid. Etter hyggelige telefonsamtaler og super-rask levering måtte jeg bare melde fra om dårlig dekning på øya her for Phonero. ingen problem - å angre var like enkelt som å bestille, og jeg ble ønsket velkommen tilbake dersom forholdene skulle endre seg . Det har jeg notert meg i boken min, der Phonero allerede var notert blant familie, venner og kjære bekjente. Jeg lar dem stå der !
Hei Else, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er lei oss for at dekningen ikke fungerte bra nok denne gangen og håper å se deg som kunde en gang i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Det er vesentlig dårligere dekning en hva jeg er vant med fra tidligere leverandører
Hei Terje. Telia skal være først med landsdekkende 5G i løpet av 2023 og det brukes milliarder hver år på dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever problemer, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero
Om du har brukt opp data kan du enkelt kjøpe ekstra data. Det er bra. Men denne ekstra pakken blir ikke overført som rolllover. Hva er årsakene til det? Her betales det for en pakke, som du ikke får brukt opp, og så skal det ikke være rollover. Dårlig avtale fra phonero!!!!
Hei. Vi setter pris på tilbakemeldingen og tar ditt innspill videre. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads, Phonero
Lett og bra sentralbord løsning. Fungerer fint i kø systemet
Hei Pål, Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din :) Hilsen Mads, Phonero
Bra og billig abonnement. Veldig fornøyd med kundeservice som alltid svarer raskt, er hyggelige og løser alle utfordringer 😃 I tillegg så har de et veldig godt og brukervennlig system/sentralbord. Anbefales
Hei Dag. Gøy å se at du er fornøyd med tjenesten vi leverer og vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Fornøyd på alle vis både på land og ombord på våre skip i europeisk fart
Hei Knut. Så gøy å se du er fornøyd med oss! Hyggelige tilbakemeldinger som din gir oss motivasjon til å fortsette å hele tiden bli enda bedre :) Tusen takk for fin tilbakemelding! Hilsen Mads, Phonero