Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Om du har brukt opp data kan du enkelt kjøpe ekstra data. Det er bra. Men denne ekstra pakken blir ikke overført som rolllover. Hva er årsakene til det? Her betales det for en pakke, som du ikke får brukt opp, og så skal det ikke være rollover. Dårlig avtale fra phonero!!!!
Hei. Vi setter pris på tilbakemeldingen og tar ditt innspill videre. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads, Phonero
Lett og bra sentralbord løsning. Fungerer fint i kø systemet
Hei Pål, Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din :) Hilsen Mads, Phonero
Bra og billig abonnement. Veldig fornøyd med kundeservice som alltid svarer raskt, er hyggelige og løser alle utfordringer 😃 I tillegg så har de et veldig godt og brukervennlig system/sentralbord. Anbefales
Hei Dag. Gøy å se at du er fornøyd med tjenesten vi leverer og vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Fornøyd på alle vis både på land og ombord på våre skip i europeisk fart
Hei Knut. Så gøy å se du er fornøyd med oss! Hyggelige tilbakemeldinger som din gir oss motivasjon til å fortsette å hele tiden bli enda bedre :) Tusen takk for fin tilbakemelding! Hilsen Mads, Phonero
Måtte ha nytt puknr,ringte kundeservice og det ble løst på ett min
Hei Frode. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her om du skulle trenge hjelp også i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Da jeg tegnet abonnement ble jeg lovet 5g, men det fikk jeg ikke. Som plaster på såret (fordi selgeren løy til meg) fikk jeg 1 måned gratis og 3 GB ekstra data per måned. Deretter viste det seg at prisen selger hadde oppgitt til meg muntlig som inkl. mva egentlig var ekskl. mva. Han løy altså til meg på to punkter. Phonero bryr seg ikke om hva selgeren sa, kun om den skriftlige kontrakten (og der står det ekskl. mva.), og de nekter meg å bryte avtalen før bindingstiden er ute. Må si jeg trolig er deres mest misfornøyde kunde.
Hei Steinar, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med navn og nummer, så tar vi kontakt. Hilsen Mads, Phonero
Rett på sak- håndtering av henvendelse på Live-chat ved to anledninger
Hei Arve. Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero