Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Super oppfølging på telefon,og tilpassing av produktene til vår bedrift
Hei Jens, Gøy å se at du er fornøyd :-) Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Opplever att selger lover mer enn de kan tilby og at nødvendig informasjon ikke blir gitt når avtale inngås.
Hei Trond, Takk for din tilbakemelding. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så slår vi på tråden. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero
Ikke hatt noen problemer, overgang fra annet selskap gikk knirkefritt.
Hei Kjetil, Så gøy å se at du er fornøyd med overgangen til Phonero og at ting fungerer som det skal :) Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Kundeservice bidro til at vi fikk løst våre utfordringen med en vakttelefon ordning på en god og effektiv måte. Rask responstid og bra løsningsforslag. Alltid positive og hyggelige konsulenter:)
Hei Grethe. Takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid :-) Hilsen Mads, Phonero
Jeg var veldig godt fornøyd med at selgeren jeg var i kontakt med tilbød seg å fjerne bindingstiden dersom jeg valgte å bytte til Phonero ifm tilbudet jeg mottok, dette var utslagsgivende for min del. Jeg går nå over til betalt jobbtelefon men har gode erfaringer med Phonero og kunne lett anbefalt dere videre samt tenkt meg å bruke dere igjen på et senere tidspunkt.
Hei Tore. Veldig hyggelig å se at du er fornøyd :) Vi setter pris på din tilbakemelding og er her om du skulle ønske å bli kunde igjen. Hilsen Mads, Phonero
Meget pågående selger som ikke gir seg å ringe. Veldig ubehagelig, hører ikke på hvorfor jeg ikke ønsker nytt abonnement.
Hei Marit. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke. Uten å kjenne saken din så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt. Hilsen Mads, Phonero
Jeg har bestilt tre forskjellige abonnementer med forskjellig antall telefoner og løsninger, hvor av to var utfordrende, bla pga av rot på min side. Phonero fikset våre avvik.
Hei Einar. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi setter pris på din tilbakemelding og er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero