Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt lang ventetid, men super service når jeg fikk kontakt på tlf!
Tusen takk for hyggelig omtale, Bjørn! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Synes det er for dyrt. Føles som at selgeren lurte meg (bedriftsabonnement).
Hei Marie! Det var leit å høre, og vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd her. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Kundebehandler var meget hjelpsom og hyggelig! Alt løste seg rask
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Christopher! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Ny i Phonero, og trengte mye hjelp i porteringen. Fikk da en fantastisk hjelp i deres chattetjeneste.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Svein! Hilsen Cecilie i Phonero.
Når det kommer til kundesupport er det ingen som slår Phonero, de hjelper deg med alt
Tusen takk for hyggelig omtale, Jahn! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Har vært stor vilje for å hjelpe med løsninger og dette har gått fort
Så hyggelig å lese, Stig! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask med service og god hjelp. Snakket fin med kunden. 🙂👍
Så fint å lese, Kannika! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.