Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra veiledning for å komme i gang. Jeg måtte ta ut den gamle som kort når jeg gikk over til E-som. Dette kommer ikke godt nok frem i mailen som ar koden ble sendt. Mvh Tomas G.
Takk for tilbakemeldingen din, Tomas. Den setter vi stor pris på 😊 Jeg skal ta innspillet ditt med videre! Hilsen Mads i Phonero.
Veldig bra kundeservice. Anbefales for alle bedrifter.
Så hyggelig å lese, Glenn ! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Har reist avgårde under aktiverings periode, fikk fort hjelp med å utsette aktivering. kjapt og enkelt
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Andreas ! 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Jobbtelefon med mye bytting av viderføring nummer. God kundeservice
Så fint å lese, Andreas! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Jeg fikk god og effektiv hjelp fra support. God veiledning slik at jeg forstod lett hva jeg skulle trykke på.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Sonja! Hilsen Mads i Phonero.
Abonnomentet funker som det skal, jeg har ikke hatt noen problemer eller innvendinger
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Alex ! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Veldig hyggelig betjening og god hjelp! Ønsker teamet en god dag
Tusen takk for fin tilbakemelding, Thomas! God dag til deg også! 🙂Hilsen Mads i Phonero.