Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Takk for rask og sympatisk løsning av mitt problem!
Så fint å lese at du fikk den hjelpen du trengte, Trond! 😊 Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
God service, hyggelig betjening og veldig konkuransedyktige på abonnement
Så hyggelig å lese, Bjørg! 😊 Tusen takk for omtalen, det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Har bare hatt Phonero en liten stund, men er så langt veldig fornøyd! God service (Anonymisert navn) og dekning. Fikk god pris også, rått.
Så hyggelige å lese, Jørgen! 😊 Jeg håper du blir fornøyd med oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.
Kort svartid og de som svarer får deg til å føle at de ønskernå hjelpe deg.
Så fint å lese, Espen! 😊 Tusen takk for omtalen! Hilsen Cecilie i Phonero.
Ingen problemer, tilpasset løsning og det desidert beste sentralbordet.
Tusen takk for hyggelig omtale, Sigurd! 😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg generelt hatt lite kontakt med Phonero, men opplevd en del smøtrøbbel med nettforbindelse i områder hvor andre har hatt god dekning med andre operatører. Den ene gangen jeg benyttet med av kundeservice syns jeg chatboten funket veldig dårlig (det bør vel være gode muligheter til å forbedre denne drastisk vha. AI?), men god service hos en fysisk kundebehandler.
Takk for tilbakemelding, Maria! Du er velkommen til å ta kontakt med oss på telefon eller epost om du fortsatt opplever problemer. Chatboten vår er fortsatt under opplæring, men vi setter pris på tilbakemeldinger om du opplever feil eller problemer! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Fungerer bra, godt bedriftssystem, oversiktlig, lett å finne frem.
Tusen takk for hyggelig omtale, Marte! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.