Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var i kontakt med kundeservice i desember 2018 og fikk beskjed om att dette skulle vare på plass rett over nyttår, men fortsatt ikke supportert i juni 2019. På tide å skifte leverandør
Hei Steve, Vi setter pris på din tilbakemelding! Slik skal det ikke være. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected], husk å legge ved fullt navn og telefonnummer så skal jeg få noen til å ringe deg. Mvh Katrine Phonero
God dekning, kundeservice er hjelpsomme og raske. Best av alt prisen er lav. De er god på å finne riktig abonnement til deg.
Heisann, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Henvendelser blir kjapt ekspedert. Phonero er fleksible med hensyn til endringer i antall abonnenter. De er raske til å sette opp nye abonnement og tjenester. Savner en bedre mulighet til å sette opp felles Mail til alle i selskapet.
Hei Kurt, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Phonero har en god løsning for bedrifter som er stabil. De har også en bra app for bedriftsnett.
Hei Eirik, Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med våre produkter! Mvh Mads Phonero
Phonero's løsninger for mobil- og IP telefoni fungerer veldig bra for oss. Rask og god service de få gangene vi trenger hjelp.
Hei Cato, Takk for fin tilbakemelding. Så gøy å høre! Mvh Mads Phonero
Hvorfor betale mer enn man må? Rimelig løsning for småbedrifter som må tenke økonomi i alt
Hei Åse, Vi setter pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Akkurat vært i kontakt med support som var hjelpsomme og raske.
Hei Ellen, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero