Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde siden 2001 og har alltid blitt møtt med vennlighet og svært god kompetanse av deres medarbeidere, uansett hva grunnen til mine henvendelser har vært. Det er nesten aldri ventetid på telefonen! Hilsen en meget godt fornøyd kunde.
Hei Steinar, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Ha en fin dag. Mvh Mads Phonero
Skulle tro at det å forlenge tiden fra telefonen begynner å ringe til telefonsvareren slår inn, skulle være en enkel sak. Men det viser seg at det ikke kan gjøres. Har arbeidsgiverfinansiert telefon, og vi byttet til Phonero for en tid tilbake. Er ikke helt fornøyd med de nye avtalevilkårene. For eksempel at det å ringe til Canal Digital regnes som en privat tjeneste når jeg bruker nr. 06090, men ikke når jeg ringer med 915 foran, er for meg totalt ubegripelig. Ja, begge deler er privat. og det betaler jeg ganske mye i fordelsbeskatning for. Men å plutselig trekkes i lønn for noe som er særdeles vanlig, kan umulig være intensjonene. Bruken av telefonen for øvrig er jo ganske "fri". Relativt god dataavtale og man kan jo ringe for en god del før arbeidsgiver kommer på banen. Da skulle slike bagatellmessige ting også havnet i samme "potten" som den øvrige bruken.
Hei Ole, Takk for din tilbakemelding! Vi er klar over utfordringene med personsvar og ser på muligheter for andre løsninger i fremtiden. Når det gjelder samtaler til spesialnummer og trekk for bruk utover inkludert trafikk, så hjelper vi deg gjerne med å sjekke hvilke regler som er satt av din bedrift slik at du har full kontroll på hva som er inkludert og ikke. Mvh Mads Phonero
Fungerer helt greit. Spesielt kundeservice. Skulle gjerne hatt bedre dekning
Hei Bjørg, Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Når det gjelder dekningen vil vi gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden. Mvh Mads Phonero
Fikk den hjelpen jeg trengte. Kunne kanskje vært litt lengre åpningstider.
Hei Erland, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Om du trenger hjelp til kritiske henvendelser utenfor vår åpningstid kan du kontakte vår vakttjeneste. Mvh Mads Phonero
Det tok meget kort tid å komme i kontakt med kundeservicen. Madamen som hjalp meg var rask, forklarte godt og meget hjelpsom.
Hei Hassan, Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Selger Prøver å selge meg ett abonnement uten MVA inkludert. Han sa ikke noe om at den oppgitte summen var uten MVA før siste del av bekreftelsesdelen da han la til "dette er uten mva" på opptaket. DETTE..... Er pi#s dårlig gjort. Flaks jeg fanget det opp. Han var rask med å legge på når jeg kommenterte dette.
Hei Varg, Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være. Send meg gjerne en e-post på [email protected] med firmanavn og telefonnummer, så skal jeg undersøke saken med den aktuelle selgeren. Mvh Mads Phonero
Rask og effektiv kundeservice med raske svar på chat og telefon.
Hei Stein, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero