Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra kundeservice bra forklart fikk løsning og svar
Tusen takk for hyggelig omtale, Aris! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
OBS! 3 måneders "oppsigelsestid" uavhengig av om man har hatt binding eller ikke! Da jeg tegnet avtale med Phonero presiserte jeg at jeg ikke ville ha noe bindingstid, og det fikk jeg mot en litt høyere abonementspris per måned. Så da tenkte jeg det var greit... Talkmore ringer meg og tilbyr samme pakke som jeg har hos phonero til omtrent halve prisen. Sender da en mail til selgeren i Phonero og lurer på om de matcher prisen men får bare til svar at det talkmore tilbyr ikke er det samme og er mye dårligere enn deres abonement. Velger likevel og bytte til talkmore og sluttfaktura fra Phonero kommer. Der viser det seg at de også opererer med 3 måneders oppsigelsestid uavhengig av om man har hatt binding eller ikke, noe det ikke ble informert om da jeg gikk inn avtale med de. Og på toppen av det hele så ringer en selger fra Phonero når jeg har byttet og tilbyr halv pris på abonementet jeg har hatt hos de tidligere. Blir rett og slett for useriøst. Styr unna Phonero!!
Hei Kristian! Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos oss. Fornøyde kunder er viktig for oss og vi tar slike tilbakemeldinger seriøst. Vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Mads i Phonero.
Ikke noe ekstra utgifter på mine ungdommers abonnementer.
Så hyggelig å lese, Mette ! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Aktivisering av datakort. Ble sendt tvillingsim, så måtte endre til data.
Tusen takk for hyggelig omtale, Pål ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Veldig god service og hyggelige medarbeidere. Anbefaler
Vi setter stor pris på omtalen din, Julio ! Tusen takk 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Så langt fornøyd. Dog lang tid på å kunne snakke med kundeservice
Tusen takk for hyggelig omtale, Faizi!😊 Vi beklager ventetiden. Hilsen Mads i Phonero.
Var tilfreds kunde i flere år. Byttet leverandør, men angret og kom tilbake. Dere har fornyet dere, og atmosfære og kundebehandling er upåklagelig.
Så fint å lese, Tom! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.