Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig behjelpelige og informative. Flinke folk på kommuneteamet
Så fint å lese, Eigil! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Har vært kunde i fire år, aldri hatt et problem før nå. Ringte inn til KS. Møtte på ei hyggelig jente som ordnet alt☺️ eneste minuset er at jeg sto i kø i 20 min, men jeg kunne og ha valgt å bli ringt opp igjen. Så det tar jeg på min kappe! Ellers profesjonell og god kommunikasjon med KS. Anbefales
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Patryck! Hilsen Cecilie i Phonero.
God service og anbefalt, veldig proff, fikk etablert sbbonnment
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Fejar! Hilsen Mads i Phonero.
God god info. Oppklarende i forhold til abonnementet
Vi setter stor pris på omtalen din, Knut! Tusen takk 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Veldig god hjelp fra (anonym) på support! Stømmen var gått og jeg hadde ikke simkortkode.
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Per! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero tilbyr Innovative løsninger til riktig pris
Så fint å lese, Stian! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Jeg hadde et spørsmål, ang noe jeg hadde betalt for, men ikke benyttet. Dette ble sjekket, og beløpet retunert. God service og hyggelig tone.😊
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Hilde ! Hilsen Mads i Phonero.