Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har så langt bare positive erfaringer og ingen overraskelser på fakturaer
Takk for hyggelig omtale, Trond! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Er en fornøyd kunde. Phonero lett å få kontakt med, hyggelig og hjelpsom kundebehandler.
Tusen takk for hyggelig omtale, Reko! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Hilsen Cecilie i Phonero.
Trengte hjelp på vårt sentralbord med å opprette ny ansatt. Ringte Phonero kundeservice og de hjalp meg med dette. Veldig hyggelig herremann jeg snakket med der.
Tusen takk for hyggelig omtale, Anita! 😊 Så fint at du fikk hjelpen du trengte når du kontaktet oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Åpningstid på bedrift support er ikke holdbart, jeg trengte hjelp på ondagv kl 1520, men fikk beskjed om at dere stengte kl 15. Elendig opplæring på sentralbord, og dere har ikke laget talemeldinger til oss. Ellers så er vi veldig fornøyd med både pris og sentralbord-løsningen.
Takk for tilbakemelding, Andreas! Vi setter pris på din tilbakemelding, og tar det med oss videre slik at vi kan bli enda bedre! Hilsen Cecilie i Phonero.
Topp tjenester, kjapp respons, gode priser og e-sim tilgjengelig. Langvarig kunde både for telefon og nå nylig også mobilt bredbånd.
Tusen takk for fin omtale, Morten! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig bra og hyggelig service. Bra oppfølging av saken.
Tusen takk for hyggelig omtale, Anna! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk straks hjelp med pålogging av en dyktig medarbeider.
Takk for hyggelig omtale, Roger! 😊 Så fint at du fikk rask hjelp! Hilsen Cecilie i Phonero.