Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å komme i kontakt med Kundeservice. Rask og ‘to the point’ hjelp.
Hei, Guri Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi har også forbedret hjelpesidene på nett slik at de er mye enklere å navigere i. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Hilsen Christer, Phonero
Hyggelig og bra kundeservice. De var raske med å besvare meg på telefon når jeg ringte og jeg fikk god hjelp med det jeg lurte på.
Hei, Helene. Tusen takk for din tilbakemelding! Vi er stolte over å yte god service og jobber alltid for å bli bedre. Derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Skulle du ha behov for hjelp igjen er det bare å ta kontakt :) Hilsen Christer Phonero
Rask og bra service! De svarer raskt og løser utfordringer på strak arm.
Hei, Jan. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! En god utfordring er alltid gøy, og sammen finner vi gjerne ut bedre måten å løse det på for dere. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Fikk en kjempefin service👍anbefaler phonero👍har ikke hatt noe problemer phonero
Heisann Anette! Så kjempefin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Ha en fin dag videre Hilsen Christer, Phonero
Phonero har gode produkt og god service, og bryr seg om kundane sine.
Heisann Dib. Setter veldig pris på slik hyggelig tilbakemelding. Vi er stolte over å ha en så god kundeservice og jobber hele tiden for å bli bedre Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Jeg har ikke ofte trengt support. Men hver gang jeg har vert i kontakt med kundeservice så er de utrolig høflige og profesjonelle, og klarer å svare på vansklige spørsmål på strak arm. Har ikke trengt noe teknisk støtte da, alt har bare fungert riktig de siste 4 åra.
Hei, Sigurd. Tusen takk for at du har vært kunde hos oss de siste 4 årene! Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Christer, Phonero
Ble solgt Phonero abonnement i januar. Der ble det ikke kommunisert at ev brudd på bindingstid ble en gebyr på 3 757 kroner ved bedriftsabonnement. Selv om jeg burde fått med meg at bedriftsabonnement hadde bindingstid, så mener jeg at selve beløpet er altfor stort. Men, det verste var at dette ikke ble kommunisert av selger.
Hei, Una. Her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hilsen Christer, Phonero