Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og bra service! De svarer raskt og løser utfordringer på strak arm.
Hei, Jan. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! En god utfordring er alltid gøy, og sammen finner vi gjerne ut bedre måten å løse det på for dere. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Fikk en kjempefin service👍anbefaler phonero👍har ikke hatt noe problemer phonero
Heisann Anette! Så kjempefin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Ha en fin dag videre Hilsen Christer, Phonero
Phonero har gode produkt og god service, og bryr seg om kundane sine.
Heisann Dib. Setter veldig pris på slik hyggelig tilbakemelding. Vi er stolte over å ha en så god kundeservice og jobber hele tiden for å bli bedre Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Jeg har ikke ofte trengt support. Men hver gang jeg har vert i kontakt med kundeservice så er de utrolig høflige og profesjonelle, og klarer å svare på vansklige spørsmål på strak arm. Har ikke trengt noe teknisk støtte da, alt har bare fungert riktig de siste 4 åra.
Hei, Sigurd. Tusen takk for at du har vært kunde hos oss de siste 4 årene! Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Christer, Phonero
Ble solgt Phonero abonnement i januar. Der ble det ikke kommunisert at ev brudd på bindingstid ble en gebyr på 3 757 kroner ved bedriftsabonnement. Selv om jeg burde fått med meg at bedriftsabonnement hadde bindingstid, så mener jeg at selve beløpet er altfor stort. Men, det verste var at dette ikke ble kommunisert av selger.
Hei, Una. Her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hilsen Christer, Phonero
Avbestillingsgebyr på 3750 kroner er absurd! Dekningen var også så som så.
Hei, Christian. Vi forstår at dekning er kritisk, noe som er grunnen til at 2 av 3 nordmenn allerede har tilgang til 5G dekning fra oss der de bor. og vi fortsetter utbedringen i rask takt. For avbestillingsgebyr faktureres dette kun dersom man sier opp en avtale i avtaleperioden som er inngått. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Christer, Phonero
Raskt svar og mitt problem med SIM-kort ble løst med en gang. Imøtekommende kundebehandler😀
Hei, Jan. Så flott å se at utfordringen din ble løst i 1. henvendelse. Har man behov for ekstra eller bare ønsker å erstatte SIM-kort kan man gjøre dette i Din Bedrift. Der kan du velge adresse det skal sendes til eller aktivere et ubrukt SIM-kort du allerede har liggende. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero