Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk 1300,- i merutgift fordi jeg hadde passert grensen på 1000 MB med god margin. Da jeg ringte for å unngå det samme igjen, gjorde damen meg oppmerksom på at jeg ikke hadde fått sms fra Phonero om at jeg var tom for MB - og dermed gikk dette på telefonselskapet. Det var mer enn jeg hadde klart å tenke selv...
Hei Kikkan, Takk for positiv tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Du vil aldri vite når og på hva dine data er brukt på. Går du over kvote, straffes du så hardt at du ikke vil eie mobil.
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås. I Bedriftsportalen kan man aktivere datakontroll som sperrer databruken etter 100 % bruk. Når man går tom, kan man kjøpe ekstra datapakker på 1, 5 eller 15 GB. Vi hjelper deg gjerne i gang, ta kontakt på [email protected] Mvh Mads Phonero
Har brukt Phonero siden 2008 og er kjempefornøyd med både tjenester, dekning og pris!
Hei Ina, Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Det er blitt tungvindt å flytte eksisterende abonnement i ett datterselskap til et annet eller opp til morselskapet. Vi eier og driver alle og opplever nå at enkle endringer blir tungvindt. Før sendte jeg en enkel mail, nå må eierskifteskjema fylles ut hvor jeg sitter som nåværende juridisk eier av nummer og kommende juridisk eier. Krever mye mer tid. Avtalen var at dette skulle gå sømløst, noe det definitivt ikke oppleves som lengre. Når nye abonnement meldes inn, kommer det med priser som ikke er endel av eksisterende avtale og vi må bruke mye tid på å gi tilbakemeldinger og få rettet dette. I tillegg da må vi betale feilaktig faktura før vi evt. får kreditnota. Mye brudd på samtaler, da linjen faller ut. Mye har vært en utfordring fra tidlig av, men nå oppleves det som at ting blir mer tungvindt. Webløsningen i seg selv er bra, men kanskje få åpnet opp at vi som administrerer alle abonnement kan utføre flyttinger selv direkte i løsningen. Dere slipper å bruke tid og vi slipper å kaste bort mer tid.
Hei Sylvi, Takk for tilbakemeldingen. Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero og vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Phonero support har medarbeidere som bryr seg om å finne gode løsninger for brukerne, og som går en ekstra mil for å få det til.
Hei Erik, Vi setter pris på tilbakemeldingen. Veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Det er lett å få svar, dere ordner opp. Aldri noe tull. Det fungerer rett og slett. Dette er mine erfaringer.
Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Dekningsgraden er nok det største ankepunktet. Tjenestene ellers fungerer greit. Jeg håndterer nærmere 200 mobilabonnementer i vår bedrift og får rask hjelp/tilbakemeldinger når jeg tar kontakt med Phonero.
Hei Leif, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero