Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er blitt tungvindt å flytte eksisterende abonnement i ett datterselskap til et annet eller opp til morselskapet. Vi eier og driver alle og opplever nå at enkle endringer blir tungvindt. Før sendte jeg en enkel mail, nå må eierskifteskjema fylles ut hvor jeg sitter som nåværende juridisk eier av nummer og kommende juridisk eier. Krever mye mer tid. Avtalen var at dette skulle gå sømløst, noe det definitivt ikke oppleves som lengre. Når nye abonnement meldes inn, kommer det med priser som ikke er endel av eksisterende avtale og vi må bruke mye tid på å gi tilbakemeldinger og få rettet dette. I tillegg da må vi betale feilaktig faktura før vi evt. får kreditnota. Mye brudd på samtaler, da linjen faller ut. Mye har vært en utfordring fra tidlig av, men nå oppleves det som at ting blir mer tungvindt. Webløsningen i seg selv er bra, men kanskje få åpnet opp at vi som administrerer alle abonnement kan utføre flyttinger selv direkte i løsningen. Dere slipper å bruke tid og vi slipper å kaste bort mer tid.
Hei Sylvi, Takk for tilbakemeldingen. Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero og vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Phonero support har medarbeidere som bryr seg om å finne gode løsninger for brukerne, og som går en ekstra mil for å få det til.
Hei Erik, Vi setter pris på tilbakemeldingen. Veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Det er lett å få svar, dere ordner opp. Aldri noe tull. Det fungerer rett og slett. Dette er mine erfaringer.
Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Dekningsgraden er nok det største ankepunktet. Tjenestene ellers fungerer greit. Jeg håndterer nærmere 200 mobilabonnementer i vår bedrift og får rask hjelp/tilbakemeldinger når jeg tar kontakt med Phonero.
Hei Leif, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Raske respons på kundeservice. Ok priser så vidt jeg kan bedømme. Får av og til tilbakemeldinger om dårlig dekning her i distriktet og kan derfor ikke gi full score.
Hei Dag, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilket området dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Alt vel herfra - God pris, god dekning, god support. :)
Hei Per, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din :) Mvh Mads Phonero
Så lenge chatten er bemannet og besvares umiddelbart kan vi leve med at det ikke lenger går an å sende eposter til [email protected] med nye saker. Dersom det kun var mulig å ta kontakt via kontaktskjema ville dere scoret lavere for vår del.
Hei Børge, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero