Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med kundeservice. Fungerer godt på jobb og hjemme. Jeg er nesten uten dekning på 2 hytter i Vest Agder og Buskerud. Ikke bra, etter at dere byttet fra Telenor til telia-dekning så ble det dårlig. Hadde jeg ikke vært bedriftskunde, så hadde jeg byttet til Telenor
Hei Stig, Så bra å se at du er fornøyd. Jeg ringer deg gjerne slik at vi kan se om det er planer for utbygging i området. Ta kontakt med oss på [email protected], husk navn og telefonnummer så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Jeg har hatt noen selvforskyldte problem med telefonen. Fått meget god hjelp av kundeservice. Telefonen er en kombinert jobb og privat telefon
Hei Astrid, Så flott å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
God service, kunne med fordel vore billigere. Dekningen, spesielt langs vestlandsveier og i tunneller er varierende.
Hei Ole, Så bra å se at du er fornøyd. Jeg ringer deg gjerne slik at vi kan se om det er planer for utbygging i området. Ta kontakt med oss på [email protected], husk navn og telefonnummer så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Rask ekspedering, er fornøyd med det meste. Dekningen er også blir mye bedre.
Hei Grethe, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Bra kundeservice og rask respons, men elendig dekning! Hjelper lite at det er billig når det ikke er mulig å gjennomføre en samtale.
Hei Arnfinn, Takk for din tilbakemelding! Det er viktig for oss at våre kunder har dekning. Jeg vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om og på den måten se om det er planlagt utbedring eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt på [email protected], husk fullt navn og telefonnummer så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Ved henvendelse til Phonero support den 25 juni angående stenging av mobilt trådløst abonnement den 18 juni ble dette åpnet igjen. Support gjennomførte åpningen på en grei og imøtekommende måte. Før dette ble dessverre brukerne stående uten internett tilgang i 1 hel uke da tilgangen ble "strupet"/ stengt med øyeblikkelig virkning. Likeledes er "tilbudet" fra 5 GB til 15 GB bruk et veldig stort sprang hvis databruken er knappe 5 GB i måneden. Da virker det unødvendig hardt av Phonero å stenge tilgangen for bedriften for å så å ta seg "godt betalt" for 5 GB (minste pakketilbud) de siste 3-4 dagene i måneden og deretter 15 GB den neste måneden hvor bedriften vil bruke 5 - 6 GB av de 15 GB de betaler for. Og hvis det i tillegg er slik at de ca. 9 GB bedriften har betalt for men ikke bruker opp, de kan bedriften IKKE ta med seg inn i neste måned, virker dette urimelig. Da betaler man altså for å få bruke 15 GB også bruker man kanskje bare 6 av dem. Etter mitt syn burde Phonero være mer fleksibel og tilby 10 GB pakker i tillegg til 15 GB som de allerede har. Eller la bedriften kunne overføre det de har betalt for men ikke fikk brukt til neste måned.
Kundebehandlerne er veldig hyggelige, og gir god hjelp.
Hei Glenn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero