Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt, svarer kjapt på henvendelser. Hyggelige og imøtekommende ansatte som kan mye, og hjelper der og da😊
Hei, Tove. Så gøy å se du er fornøyd med vår kundeservice! Vi er stolte Bytt-favoritter og beste kundesenter for bedrifter kåret av EPSI 2021. Hyggelige tilbakemeldinger som din gir oss motivasjon til å fortsette å hele tiden bli enda bedre :) Tusen takk for fin tilbakemelding, vi setter pris på det. Hilsen Christer, Phonero
Meget bra på pris. Ingen uforklarlige pristillegg. Kan fortsatt bli bedre på signalstyrke på utsatte plasser.
Hei, Villy. Tusen takk for fin tilbakemelding! Vi bygger ut landsdekkende 5G og skal være først ute med dette innen utgangen av 2023. I dag har over 2 millioner tilgang til 5G fra Telia, men vi slår oss selvfølgelig ikke til ro med det. Utbyggingen vil også gi bedre dekning flere steder enn før. Ha en fin dag videre. Hilsen Christer, Phonero
Bare positivt den tiden jeg har hatt Phonero. God oppfølging.
Hei, Sten. Så gøy å se du er fornøyd med oss! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og vi setter pris på din tilbakemelding :) Hilsen Christer, Phonero
Reale og greie. Tar hensyn til uforutsette ting. Veldig lite byråkratiske.
Heisann Per. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi setter veldig pris på tilbakemeldingen og er her hvis du skulle ha behov for hjelp i fremtiden :) Hilsen Christer, Phonero
Et produkt tilpasset både mitt og ganske sikkert manges behov med både mobiltelefon, mobilt bredbånd og ekstra databrikker inkludert i avtalen. Prisnivå samlet sett meget rimelig, der databruk fordeles mellom mobiltelefon og nettverk innen totalt avtalt datamengde. Service fra leverandør er i en særstilling, ikke bare når man tegner avtalen, men også uoppfordret ved å ta kontakt underveis for å høre om man har noen problemer eller lurer på noe. Det har imponert meg! Kort fortalt - helt unikt!
Heisann Vidar. For en tilbakemelding! Dette setter vi utrolig pris på og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. I Din Bedrift kan du enkelt administrere alle SIM-kortene, erstatte eller bestille nye om du har behov. Det er også mulighet til å legge på ubegrenset data for perioder om du skulle ha behov, i form av DataBoost. Jeg bringer tilbakemeldingen din videre internt og takker igjen :) Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Phonero ringte meg opp og overtalte meg til å bli kunde uten å informere om at det var to års bunden tid. Feilaktig sa vedkommende at om jeg ville skifte mobilselskap, ville de betale prisen for avbruddet. I tillegg bør jeg ikke ha et firma-abonnement, men bare være en privat Teliakunde. Det har jeg sendt to mailer om. Jeg vet ærlig talt ikke hva som er bra med abonnementet.
Heisann Lill. Dette ønsker vi å undersøke. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], legg ved telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Phonero leverer gode løsninger til min virksomhet. Det er ingen overraskelser, ting fungerer som avtalt. Hvis det var noe mer jeg kunne ønske meg så må det være at vi hadde noe bedre dekning på hjemmeadresse. Anbefaler andre å bruke Phonero😉
Hei, Rolf. Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss! innen utgangen av 2023 skal vi ha landsdekkende 5G fra Telia. Allerede nå har 2 millioner tilgang, så tenker vi ser litt mer på din adresse. Send en epost til [email protected] så kan vi registrere dekningsønske på adressen. Hører fra deg og vi setter pris på tilbakemeldingen :) Hilsen Christer, Phonero