Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservice pluss i boka. Fikk kjempehjelp av medarbeideren deres.
Hei Håkon, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Rask tilbakemedling når man trenger hjelp og god opfølging fra kundeservice
Hei Victoria, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Opplyser ikke om bindingstider med mindre enn selv går inn og leser vilkår grundig. Om en endrer abonnement, kan dette føre til ny binding uten at dette opplyses om (2 år!)
Hei, Kjetil Slik skal det selvfølgelig ikke være. Det stemmer at vi tilbyr abonnement med bindingstid, og derfor er det svært viktig for oss at du som kunde får god informasjon om vilkårene som gjelder. Jeg kjenner ikke til detaljene i akkurat denne saken, men vil gjerne få anledning til å undersøke at du har blitt godt nok opplyst om bindingstiden. Ta derfor kontakt på [email protected] og send med telefonnummeret ditt, så hører du fra oss fortløpende. Mvh Mads Phonero
Ved behov for endring av str på datapakke, brukte jeg selskapets chat-tjeneste og fikk avklart mulighet, starttidspunkt og pris på endring. Effektivt og hyggelig 😀
God service, veldig praktisk md chattefunksjon. De ordner det man ber om.
Hei Alex, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss. Mvh Mads Phonero
Forstod mitt behov og kom med forslag til løsninger
Hei, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Er fornøyd med Phonero som leverandør, rimelige abonnement.
Hei Tone, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero