Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ringte opp og presenterte problemet, kundebehandler var pragmatisk og vi jobbet sammen for å løse problemet som var å aktivere ett nytt simkort. Vi endte opp med å aktivere telefonen med nytt simkort før samtalen ble avsluttet.
Hei, Kristoffer. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Det å kunne sammen finne en løsning ut fra ditt behov og tilpasse løsningen deretter, er svært viktig. Det er bare å ta kontakt igjen om du skulle få behov igjen i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Kjempe bra service Rask hjelp om det er behov Gode priser
Hei, Geir. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice og prisene. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Tilbudet kunne ikke måles med andre, så jeg overførte meg og to barn. Selvforskyldt feilet overføring av det ene abonnementet, men ved god service gikk dette smertefritt. ;)
Heisann Anita. Så godt å se at det løste seg med alle abonnementene. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Christer, Phonero
Forbausende enkelt å bytte operatør. Ryddig og enkelt
Hei Margareta. Så gøy å se at overgangen gikk slik den skulle. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phoneor
Overgang har fungert uten noe trøbbel. Bra oppfølging fra kundekontakt i ettertid.
Hei, Frode. Så flott å se at overgangen gikk som den skulle. Vi jobber for gode samarbeid og oppfølgingen er en helt naturlig del av dette. Gøy å se at det var noe dere satt pris på :) Vi setter pris på tilbakemeldingen Ha en fin dag videre Hilsen Christer, Phonero
God pris med god dekning Lett å bytte og full oversikt med phonero appen
Hei, Jan. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! I appene Ditt Phonero og Bedriftsnett har man alt fra dataforbruk til sentralbordet rett på telefonen. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Ingen problem ved overgang til Phonero. God forbindelse.
Heisann Brede. Det er og skal være enkelt å bruker tjenestene til Phonero. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Christer, Phonero