Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har brukt Phonero i 1 år nå. Var skeptisk i begynnelsen med i min jobb så reiser jeg inn og utland.... dekning og kontroll på kostandene har ikke vært noe problem. God service og god dekning, da blir 10 av 10 :-)
Hei, Sindre. Gøy å se at du er fornøyd med dekning og vår kostnadskontroll! Telia bruker milliarder hvert år på dekning, og innen 2023 skal Telia være først med landsdekkende 5G. Det er vi stolte av å kunne levere. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Angrer på dette kjøpet med bindingstid i liten skrift i kontrakten der utkjøpsklausul er satt til 3000,-. Hadde jeg kunnet bytte før uten at det ville koste meg tilsvarende 10 måneder på et annet abonnement ville jeg gjort det for lenge siden. Elendig fakturering, det koster mye å få de tilsendt og jeg mottar de ofte ikke. Dette gir meg ekstrakostnad i purregebyr og det gir meg masse hodebry og merarbeid. Mobildata sluttet plutselig å virke ved en anledning. Jeg får ikke mottatt MMS på mitt tvillingsim. Ekstra data er dyrt og det er ikke mulig å bestille uten å logge inn på deres nettside (når man allerede er tom for data?). Oppsummert vil jeg si at dette selskapet ikke er å anbefale ved mindre du ønsker en elendig tjeneste! Til eventuell tilbakemelding fra Phonero: send meg gjerne en MMS.
Hei, Tobias. Det stemmer at dersom man sier opp en bedriftsavtale innenfor avtaletiden fakturer vi standard avbestillingsgebyr. Vi har mange måter å motta faktura på, noen har høyere kost enn andre som eksempelvis papirfaktura. Kanskje epost-faktura eller faktura tilsendt direkte til regnskaps-system (EHF) hadde fungert bedre om man skulle ha vansker med eventuell postgang. Alle fakturaene er også alltid tilgjengelig i Din Bedrift, om man skulle ha behov. Nå kjenner ikke vi til hvor du opplevde dekningsutfall, men kontakt oss gjerne på [email protected] så kan vi se nærmere om det har vært feil i området eller om det trengs oppgradering. I appen Ditt Phonero kan man kjøpe ekstra data og betale med Vipps, selv om man har brukt opp sin datamengde. Vi varsler også ved 50, 90 og 100% oppbrukt data slik at man har mulighet til å vurdere om man trenger mer data, løpende. Nå kan ikke vi se nummeret ditt eller kontaktinformasjon i denne omtalen, men vi vil se nærmere på saken ettersom jeg ikke kjenner den i detalj. Send gjerne en epost til [email protected] så slår jeg på tråden. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Jeg hadde noen misforståelser med noen regninger, men alt var fikset veldig fort, og jeg var meget godt fornøyd
Hei Suada. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice og hvordan de kunne løse utfordringen du hadde. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
God avtale og fornøyd med både dekning og service! Svært Sjeldent noe problemer med dekning og abonnementet generelt!
Hei, Tom. Takk for hyggelig tilbakemelding! I dag er det godt over 2 millioner nordmenn som har 5G fra Telia der de bor, og i løpet av 2023 skal Telia være først med landsdekkende 5G. Dette er vi stolte av å kunne levere. Hilsen Christer, Phonero
Meget god web-basert sentralbordløsning og alltid super kundeservice. Anbefales.
Hei, Finn. Takk for din tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med sentralbordløsningen, Bedriftsnett. Bedriftsnett er også tilgjengelig til IOS og Android som applikasjon. Appen gir samme mulighet for å sette over samtaler til kollegaer, gjøre nummeroppslag for å se hvem som ringer og benytte muligheten for å endre visningsnummeret du ringer fra når man kontakter kunder. Hilsen Christer, Phonero
full forståelsesl og veldig hjelpsom har forstått problemstillinger og gitt full opplysninger om det jeg spurte om tusen talk
Heisann Talal. Veldig gøy å lese din tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Christer, Phonero.
Jeg er superfornøyd med Phonero, kjempegod service og bra abonnement!
Heisann Siri. Så gøy å se at du er fornøyd med ditt abonnement og vår kundeservice! I appen Ditt Phonero har du alltid tilgang til å se hvor mye data du har igjen, PIN og PUK, mulighet for å bestille ubegrenset data i tidsperiode og mye mer. Appen er tilgjengelig på IOS og Android. Hilsen Christer, Phonero