Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget god kundeservice og kort ventetid på service.
Hei Øyvind, Takk for hyggelig tilbakemelding. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Raskt service - fikk hjelp til å endre åpningstiden på sentralbord veldig raskt!
Hei Helen, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
God kundeservice - rask og effektiv support på chatte-tjenesten.
Heisann, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Siste gang jeg henvendte meg om portering av telefon til en nyansatt, så ble det utført i løpet av en 1/2 time :-)
Hei Geir, Takk for fin tilbakemelding :) Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
De responderer alltid raskt ved kontakt og er utrolig hyggelige og hjelpsomme.
Hei Lars, Takk for hyggelig tilbakemelding. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Positivt: Chat fixa det jeg lurte på, med en gang. negativt: Ikke fornøyd med prisene Phonero har i utlandet
Hei Even, Takk for tilbakemelding, bra å høre at du fikk hjelp fra oss på chat. Dessverre er det dyrt i mange land utenfor EU, dette henger sammen med høye innkjøpspriser. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre disse slik at vi alltid kan tilby de beste prisene til våre kunder. Et lite tips er å bruke Mobil IP i mobilappen, da kan man ringe med norske priser i utlandet, så lenge man er koblet til WiFi. Send meg gjerne en mail på [email protected] dersom du har spørsmål knyttet til dette. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Svarer raskt på support, alltid tilgjengelig og blide. Dessverre så løses ikke oppgavene like smertefritt som kontakten tyder på. IP-telefoni: Fungerer utmerket, godt sentralbord. Mobil: Bytte fra Telenor til Telia på mobil gjorde at vi sa opp alle mobilavtaler med Phonero grunnet dårlig dekning. Vi prøvde i 3 mnd, men tilbakemeldinger fra salgskorpset var nedslående.
Hei Frank, Vi setter pris på tilbakemeldingen. Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Lykke til med ny leverandør. Mvh Mads Phonero