Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Positivt: Chat fixa det jeg lurte på, med en gang. negativt: Ikke fornøyd med prisene Phonero har i utlandet
Hei Even, Takk for tilbakemelding, bra å høre at du fikk hjelp fra oss på chat. Dessverre er det dyrt i mange land utenfor EU, dette henger sammen med høye innkjøpspriser. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre disse slik at vi alltid kan tilby de beste prisene til våre kunder. Et lite tips er å bruke Mobil IP i mobilappen, da kan man ringe med norske priser i utlandet, så lenge man er koblet til WiFi. Send meg gjerne en mail på [email protected] dersom du har spørsmål knyttet til dette. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Svarer raskt på support, alltid tilgjengelig og blide. Dessverre så løses ikke oppgavene like smertefritt som kontakten tyder på. IP-telefoni: Fungerer utmerket, godt sentralbord. Mobil: Bytte fra Telenor til Telia på mobil gjorde at vi sa opp alle mobilavtaler med Phonero grunnet dårlig dekning. Vi prøvde i 3 mnd, men tilbakemeldinger fra salgskorpset var nedslående.
Hei Frank, Vi setter pris på tilbakemeldingen. Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Lykke til med ny leverandør. Mvh Mads Phonero
Å benytte Phonero som leverandør for våre medlemsbedrifter har vist seg å være et riktig valg for oss. Dette har gitt våre medlemsbedrifter gode og rimelige løsninger med stor fleksibilitet og effektiv kundeservice. Priser for bruk utenlands har tidligere vært drøye, men har de siste årene kommet ned på nivå med andre selskaper. Våre erfaringer med Phonero er gode gjennom flere års kundeforhold.
Hei Kristian, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og våre produkter. Takk for hyggelig tilbakemelding. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Avgjørende for vårt valg av operatør ved anbudsrunden var pris og kundeservice. Phonero var her desidert best. Klapp på skulderen til (anonymisert) som de siste årene har vært vår kontaktperson. Fantastisk service!!
Heisann, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Vi byttet abonnementene inkl mobiltsentralbord fra Telenor over til Phonero for snart 1 år siden. Det har hvert en fornøyelse helt fra start! For et lite firma med 3 abonnement pluss sentralbordløsning sparte vi nesten 50% i tillegg til bedre datapakker. Dekning og kundeservice er det absolutt ingenting å utsette på! Vår mening er at Phonero er høyst aktuell for alle bedrifter små som store.
Hei Marius, Veldig gøy å høre at du er fornøyd med oss og våre produkter. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
God service, bra produkter og effektiv hjelp. Flink til å følge opp.
Hei Victoria, Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Aldri hatt problemer. Phonero går langt i å opprettholde god kundeservice. Vår kontaktperson følger oss opp og er alltid å få tak i.
Hei Atle, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero