Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde behov for tvillingkort og (anonym) fikset dette på 0 time. Rask og effektiv service.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Svein! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Vi byttet desverre om konvoluttene med simkort ene. Markeringen på konvoluttene forvirret meg for jeg så bare på navnene ikkje telefonnr. Et råd til dere er å skrive nanet til simkort eieren på konvoluttene.
Vi setter pris på tilbakemeldingen og tar ditt innspill videre! 😊Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads i Phonero
Svindel, bruddgebyr på 3000kr kun etter to dager. Nå har jeg betalt inn pengen, men phonero later som at de ikke har fått noe av meg og fortsetter å øke beløpet. Jævla dritt selskap, de fortjener ingen form for legitimitet. Per i dag ber de meg om å betale 4200kr etter at jeg alerede har betalt dem 3800kr.
Hei Oscar ! Det var leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos oss. Fornøyde kunder er viktig for oss og vi tar slike tilbakemeldinger seriøst. Vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Mads i Phonero.
Hyggelig og meget hjelpsom. Hjalp meg bedre forstå hva jeg hadde gjort feil. Håper derved å unngå unødig regninger fremover,
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Tore ! Hilsen Mads i Phonero.
Fikk god og grundig hjelp med et spørsmål ang regning. Bonus at samtalen ble besvart med én gang.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Hilde ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Jeg trengte litt assistanse for overgangen til Telia Phonero - fikk gid hjelp - så får vi se!
Så fint at det løste seg! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss, Nils. Hilsen Mads i Phonero.
So langt har vært ganske bra bortsett fra litt tabbe i begynnelse. Jeg fikk tilsendt 3 SIM korter uten info hvilken nummer de tilhørte.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Naser! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.