Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero leverer en stabil og god tjeneste med suveren kundeservice.
Tusen takk for en fin omtale, Øyvind! 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Får raskt hjelp ved henvendelser til kundeservice.
Tusen takk for en fin omtale, Thomas! Vi skal fortsette å levere deg den beste servicen 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Ble lurt av en telefonselger. De unnlater å fortelle om alle vilkår, og de snakker tilsynelatende med deg som en privatperson. Prisene de sammenligner med andre selskap sine priser er uten mva, så de lyver til deg ved innsalg. Når du oppdager at ting ikke er som forespeilet, blir du møtt med en likegyldig og grisk holdning fra kundesenteret, som nekter å hjelpe deg da du ikke har angrerett som bedrift. Skal du oppheve kjøpet, må du ut med 3.000kr pr nummer. Noe de selvfølgelig ikke informerte om. Selger brukte et falsk navn i samtalen. Selgerne har null samvittighet, og er kun ute etter å skrive et salg på tavla. STYR UNNA!!
Hei, Tina. Slik skal det selvfølgelig ikke være og vi ønsker å se nærmere på dette. Send oss gjerne en epost til [email protected] med ditt telefonnummer og gjerne detaljer om saken, så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Veldig kundevennlig system. Alt fungerer som det skal. Man får raske tilbakemeldinger av support.
Så bra at du opplever oss som kundevennlig, Peeter! Vi gjør alt vi kan for at ditt mobilabonnement skal være så enkelt som mulig 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Ble møtt med positivitet og stor vilje til å hjelpe. Raskt og effektivt. Akkurat sånn en god service skal være👌
Så hyggelig å lese opplevelsen du hadde med oss, Liv! Tusen takk for at du vil være kunde hos oss 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Enkelt, bra app, rask og god service. Angrer ikke på bytte av abonnement.
Så hyggelig å lese, Morten! Tusen takk for knall fin omtale. Vi er veldig opptatt av at du skal ha den beste opplevelsen når du snakker med oss 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Det beste er å kunne, svært enkelt på "Min side", endre antall Gbit, opp eller ned. Også et pluss at det er Telianett.
Tusen takk for en fin omtale, Fride! Det var virkelig hyggelig å høre at du er fornøyd med selvbetjeningsløsningen vår 😊 Hilsen Dina i Phonero.