Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble møtt med positivitet og stor vilje til å hjelpe. Raskt og effektivt. Akkurat sånn en god service skal være👌
Så hyggelig å lese opplevelsen du hadde med oss, Liv! Tusen takk for at du vil være kunde hos oss 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Enkelt, bra app, rask og god service. Angrer ikke på bytte av abonnement.
Så hyggelig å lese, Morten! Tusen takk for knall fin omtale. Vi er veldig opptatt av at du skal ha den beste opplevelsen når du snakker med oss 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Det beste er å kunne, svært enkelt på "Min side", endre antall Gbit, opp eller ned. Også et pluss at det er Telianett.
Tusen takk for en fin omtale, Fride! Det var virkelig hyggelig å høre at du er fornøyd med selvbetjeningsløsningen vår 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Trengte hjelp med telefonsvarer inn til bedriften. Fikk supergod hjelp både pr. Mail og pr.telefon!
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Eva! Vi skal gjøre alt vi kan for at du fortsetter å oppeleve oss sånn 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Veldig hjelpsom og hyggelig person jeg fikk på telefon og som hjalp meg raskt og profesjonelt gjennom spørsmålene mine 🙂
Hei. Veldig godt å høre at du er fornøyd med servicen vår! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Mads, Phonero
Alt virker som det skal, og om det skulle være noe, tar de telefonen - er ekte mennesker i andre enden og løser problemet umiddelbart. Den eneste gang jeg har hatt bruk for det, var en misforståelse om den inkluderte datamengden, det ekte mennesket forstod problemet og tilbakeførte det jeg hadde betalt. For deg som ikke har tid til å snakke med engelsktalende roboter eller taste deg gjennom endeløse menyer, vil jeg anbefale Phonero.
Hei Beathe. Så bra at du har fått god hjelp av alle du har snakket med hos oss! Vi er veldig opptatt av å levere enestående service i hver eneste samtale 😊 Hilsen Mads, Phonero
Alltid god og rask service! Veldig fornøyd med support på chat.
Tusen takk for fin omtale, Margrethe! 😊 Hilsen Mads, Phonero