Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt phonero som kunde i flere år. De har et kjempe bra phonero bedriftsløsning med sentralbord funksjon. Bra dekning på mobil nett. De gangene vi trenger support, så fungerer det å veldig bra. Vi har i dag skrevet en ny 2 års avtale. Asbjørn D.
Så hyggelig lesing, Asbjørn! 😊 Tusen takk! Vi setter stor pris på at du ønsket å fortsette hos oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero har levert 10/10 på kundeservice siden oppstart! Alltid hyggelige og serviceinnstilte personer som hjelper med spørsmål
Så fint å lese Espen! 😊 Tusen takk! Vi setter stor pris på din omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg har bare gode erfaringer med Phonero, alt fra kundeservice til dekning. Arne
Tusen takk for hyggelig omtale, Arne! 😊 Så hyggelig å lese at du er fornøyd med oss, det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg satte inn nytt som kort, får ikke til å ringe etterpå. Sendt mailer til dere men fikk ikke hjelp
Hei Arne! Det høres jo ikke bra ut! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Kan alltids stole på at dere vet svaret når jeg lurer på noe :)
Så hyggelig å lese, Patrick! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med Phonero. Hilsen Cecilie i Phonero.
Ingen driftsproblemer, har jeg behov for endringer er det enkelt å få hjelp dersom det er behov.
Så hyggelig å lese omtalen din, Tarjei! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Ringte i forbindelse med innbyggerundersøkelse i min bedrift. Fikk god veiledning og vi løste sammen utfordringen jeg hadde. Ansatte tok seg tid, beskrev utfyllende og var høflig og imøtekommende under hele samtalen.
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk for at du deler din erfaring med oss og kunderådgiver 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.