Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har benyttet Phonero i årevis og er veldig fornøyd🌞
Hei Turid, Så gøy høre, takk for fin tilbakemelding. Mhv Katrine
Er veldig fornøyd med bedriftsabonnement fra Phonero. Stabil leveranse og dekning. Kundeservice er rask og profesjonell.
Hei Mohammad, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Sentralbord løsning meget bra i forhold til vårt behov og forventninger. Kundesupport meget bra. Mobil app meget bra.
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Veldig godt fornøyd med Phonero som selskap, men dekningen til Telia kunne vært atskillig bedre.
Hei Oddne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever utfordringer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Bara tull fra ende till annan, dyrt lang bindning og arrogant holdning. Nu etter jag entligen blivit kvitt detta søpplet etter mye krangling og noen 10 tusen,så ringer de ostansligt og skall prøve sælje abonemang på nytt.
Hei Robert, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Slik skal det selvfølgelig ikke være så her må vi undersøke. Uten å kjenne saken så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Først den ene negative tingen: Når man kjøper en datapakke mot slutten av måneden så burde det som er igjen av den kjøpte data blitt med til neste måned for så å bli brukt opp først, før man spiser av den inkluderte data. I dag settes det bare en strek over det som er kjøpt og ingenting blir med til neste. Skjerpings! Så til det som er viktig for meg: I et kundeforhold handler det ofte, om ikke alltid, om personer. Når jeg kontakter phonero får jeg inntrykk av at jeg er den viktigste kunden. Dette vises også i evne og vilje til å løse mine utfordringer. 6 Stjerner fra meg på kundeservice. Når vi først bestilte abonnement fra Phonero fikk vi ikke fred fra de før alt var skikkelig oppe og gå. De passet på at vi kunne betjene vår egen sentralbordløsning og at vi var utlært før de slapp taket. Jeg har aldri hatt et abonnement med så mange muligheter for å skreddersy muligheter og begrensninger til de ansatte. Ut fra omtalen min ser det ut som jeg jobber i Phonero, men det gjør jeg ikke. Lykke til videre
Hei Rune, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og takker for innspill angående ekstra datapakke. Veldig gøy å lese din tilbakemelding angående kundeservice og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Billigste leverandør eg har hatt og enkel app å bruke.
Hei Ingve, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero