Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi porterte til Phonero for én dag siden, og har et godt inntrykk av deres telefoniløsning. Porteringen foregikk uten feil eller problemer av noe slag. MBN-løsningen fremstår som meget fleksibel og anvendelig, og vi opplever brukerstøtten som veldig bra.
Hei Terje, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at overgangen til Phonero gikk smertefritt. Mvh Mads Phonero
Vi har ca 90 bordapparat og ca 30 mobiler. Nordicom plattformen dekker våre behov veldig godt, eneste mangel er mulighet for å klone IP apparat på private mobiltelefoner. For å pirke så hadde jeg også satt pris på om tilleggstjenestene var innbakt i abo prisen.
Hei Torstein, Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med løsningen. Vi sender dine innspill videre til vår produktavdeling. Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Vår bedrift gikk fra Telenor til Phonero. Mye bedre pris og utmerket service. Sentralbord oversiktlig, grei app som alle kan bruke. Utstyrsoversikt og super enkel faktureringsløsning. Svarer raskt på mail, har vår egen kundekontakt. Følger opp. Eneste minus er litt dårligere dekning etter Telia. Ellers super fornøyd.
Hei Nina, Tusen takk for fin tilbakemelding! Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Vi vil gjerne sjekke hvilke steder dette dreier seg om og på den måten se om det er planlagt utbedring i området. Send meg en mail på [email protected] så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Fast oppfølging. En kundekontakt. Rask behandlingstid. Super fornøyd :)
Hei Alex, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Lett å kommunisere med. Får svar rask, får tak i Phonero når det trenges og bra oppfølging.
Heisann! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Supporten frå Phonero var både raskt og korrekt!!
Hei Inge, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
God informasjon fra selger. Tolmodig kundebehandler fra teknisk avdeling og grundig gjennomgang av Phonero Bedriftsportal av kunderådgiver. Håper på at fortsettelsen blir like bra!
Hei Mette, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero