Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De er ikke de største, de er ikke de beste og de er ikke de dyreste. Det har en veldig bra sentralbordløsning. Man får hva man betaler for.
Hei Paul, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med vår sentralbordløsning. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] om du har innspill til forbedringer. Mvh Mads Phonero
Raske tilbakemeldinger Viser forståelse for kundens situasjonen.
Hei Houda, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Liten ventetid på Chat. Veldig rask service. Problemet ble løst :-)
Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice :) Mvh Mads Phonero
Godt fornøyd med bedriftsløsningen, men forferdelig dårlig dekning i Nord-Norge på Telia-nettet. Kjører ukentlig distansen mellom Tromsø og Finnsnes. En tur på ca. 16 mil hver vei. Det er helt umulig for meg å føre en telefonsamtale iløpet av denne turen, og store deler av turen foregår uten dekning. Savner tiden med Telenor-nett.
Hei Odd-Erling, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med vår bedriftsnettløsning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder på denne strekningen du opplever problemer, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Engasjerte folk på kundeservice. Problem blir tatt seriøst.
Heisann, Tusen takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Phonero Familiepakke er betydelig billigere enn sine konkurrenter, til tross for dette så kommer de ikke opp når du søker på beste abonnement. Et minus er at de ikke har større datapakker enn 5 GB, og at de ikke har datasim kort bare tvilling sim.
Hei Magnus, Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Jeg har nå sendt dine ønsker videre til vår produktavdeling. Mvh Katrine Phonero
Alt i alt veldig fornøyd, men etter oppkjøp fra Telia har det vært problemer med dekning.
Hei Daniel, Takk for hyggelig tilbakemelding! Jeg vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er planlagt utbedring eller se om det er andre løsninger som kan hjelpe deg. Send meg en mail på [email protected], husk navn og telefonnummer så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero