Phonero opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Byttet fra et annet selskap til phonero. Rask og veldig god service. De ordner alt, så overgangen har gått knirkefritt.
Hei Baard, Takk for fin tilbakemelding. Dette skal jeg bringe videre til riktig avdeling. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Vi har god erfaring med Phonero og support fra kundeservice. Vi anbefaler Phonero.
Heisann! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Vi har hatt et problemfritt og god samarbeid med Phonero i 4 år. Overgangen fra Telenors nett til Telias har vært helt problemfritt. God kundeservice og veldig fordelaktige priser.
Hei Terje, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Kundeservice fungerer meget bra hos Phonero. Her er det ikke mye å utsette.
Veldig dårlig dekning på gitte områder på Sørlandet. Samme gjelder for Stryn og Haukeli. Vi er avhengig av å ha god dekning der vi jobber. Vi er ofte på steder hvor det ikke er fremkommelig med andre transportmidler enn helikopter. Vi opplever at dekningen vi har gjennom Phonero er mye dårligere enn hos tidligere leverandør
Hei Nina, Takk for tilbakemeldingen din. Vi jobber hele tiden med å bli bedre. 4G-nettet oppgraderes kontinuerlig for å sikre god samtalekvalitet og forhindre brudd på samtaler. Vi vil gjerne undersøke om det er planlagt oppgradering/utbygging som vil bedre dekningen i de områdene du nevner. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Vi har vært fornøyde i mange år, men etter overgang til Telia gikk alt rett vest. Gjort mange forsøk over lang tid på å rette opp i det som evt. er problemet med dekning uten bedring. Gjelder mange nummer, fordelt over hele Norges land. Vi hadde ikke noe annet valg enn å bytte til annen leverandør.
Hei Christofer, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke opplevde Telias mobildekning tilfredsstillende. Telia har ila sommeren gjort flere parameterendringer som har vist seg å gi svært gode resultater. Vi ser at flere av våre kunder i den sammenheng opplever bedre samtalekvalitet og mindre brudd. Telia vil fortsette å bygge ut nettet hele tiden. Vi ønsker deg lykke til med ny leverandør og håper du vil komme tilbake til oss ved en senere anledning. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Alle problemer løses omgående, alltid god service. Meget god opplæring.
Hei Tove, Takk for fin tilbakemelding. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero