Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har vært fornøyde i mange år, men etter overgang til Telia gikk alt rett vest. Gjort mange forsøk over lang tid på å rette opp i det som evt. er problemet med dekning uten bedring. Gjelder mange nummer, fordelt over hele Norges land. Vi hadde ikke noe annet valg enn å bytte til annen leverandør.
Hei Christofer, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke opplevde Telias mobildekning tilfredsstillende. Telia har ila sommeren gjort flere parameterendringer som har vist seg å gi svært gode resultater. Vi ser at flere av våre kunder i den sammenheng opplever bedre samtalekvalitet og mindre brudd. Telia vil fortsette å bygge ut nettet hele tiden. Vi ønsker deg lykke til med ny leverandør og håper du vil komme tilbake til oss ved en senere anledning. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Alle problemer løses omgående, alltid god service. Meget god opplæring.
Hei Tove, Takk for fin tilbakemelding. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Veldig fornøyd med kundeservice, men synes dog at deres app er tregere enn deres konkurrenter. Håper på oppdatering snarlig
Hei Anthony, Takk for din tilbakemelding! Vi har gjort en del grep for å øke hastigheten på mobilappen det siste året, og spesielt i Bedriftskatalogen for bedrifter med mange ansatte er ytelsen forbedret kraftig. Vi jobber med en ny oppdatering av appen nå, og jeg vil gjerne vite mer om hva som ikke fungerer bra nok hos deg så vi kan se på dette før neste oppdatering kommer ut. Send gjerne en mail med navn og nummer til [email protected] så slår jeg på tråden. Ellers er det godt å høre at du er fornøyd med kundesenteret vårt. Mvh Mads Phonero
Meget god kundeservice og kort ventetid på service.
Hei Øyvind, Takk for hyggelig tilbakemelding. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Raskt service - fikk hjelp til å endre åpningstiden på sentralbord veldig raskt!
Hei Helen, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
God kundeservice - rask og effektiv support på chatte-tjenesten.
Heisann, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Siste gang jeg henvendte meg om portering av telefon til en nyansatt, så ble det utført i løpet av en 1/2 time :-)
Hei Geir, Takk for fin tilbakemelding :) Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero