Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Super rask og god service, fikk hjelp med en gang!
Hei Connie, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Phonero gir alltid topp hjelp når jeg har behov for support!
Hei Kent, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Vanskelig å få god oversikt over priser. Spurte hva noe koster å ringe til et angitt sted i utlandet, fikk «samme som hjemme» til svar. Et vesentlig poeng er at jeg ikke vet hva det koster hjemme heller - og hvor finner jeg det?
Hei Kari, Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så kan vi undersøke hvilke priser som gjelder for ditt abonnement. Husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Ha en fortsatt fin sommer. Mvh Even Phonero
Ikke tegn 2 års binding! Jeg jobber med mange leverandører i jobben min, og jeg vil si at Phonero er den med ytterst dårligst kundeservice. De leser ikke epostene, så du må sende dem epost på epost hvor du bare repeterer de delene du ikke fikk svar på i den første eposten, fram til du får svar på alt. Videre kan det ta flere dager/uker å få hjelp, som gjør at fra du sender en mail og ber om priser, så kan det ta 1-2 måneder før du har fått svar på alt. Innen da er jeg så frustrert og lei av å mail-utveksle med dem, at jeg har bare lyst til å droppe hele greia, men så har man tegnet 2 års binding og det er så dyrt å komme ut av det at det er ikke verdt å bytte selskap. De legger skjulte bindingstider i alt (sikkert standard for hele mobil-bransjen), hvor de skriver i en epost at du ikke trenger å binde deg, men når du skal bestille abonnementet så står det plutselig at det er oppsigelsestid. Videre klarte de å miste våre gamle telefonnummer når avtalen var at vi skulle beholde dem, så våre kunder som prøver å ringe oss på gamle nummer vil ikke komme gjennom, og vi har mye utenlandske kunder som ikke vet å søke oss opp på gulesider.no.
Hei Kim, Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Det stemmer at vi har 24 måneder bindingstid og 3 måneder oppsigelsestid som standard i våre avtaler. Vi vil gjerne undersøke hvorfor dere ikke har beholdt deres gamle telefonnummer og håper du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Ha en fin sommer videre. Mvh Even Phonero
Godt fornøyd med hjelpsomhet og kundeservice, og tjenesten generelt.
Hei Marius, Så flott å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Vi hadde tidligere et kundeforhold med Phonero, men pga. dårlig dekning ved vårt kontor i Sverige, byttet vi til Telenor. Da vi nå fikk et nytt tilbud fra Phonero, hvor både dekningen og ikke minst prisene var konkurransedyktige, var ikke beslutningen så vanskelig. Men like viktig var den servicen vi fikk sist vi benyttet Phonero. Håper den fortsatt er like god!
Hei Frode, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Et teleselskap som er stabilt, ryddig og fremtidsrettet. Phonero har god dekning der jeg ferdes.
Hei Affi, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero