Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tjenesten er teknisk svært bra og enkel i bruk. Prisen er det ingenting å si på. Dessverre opplever flere av våre medarbeidere at dekningen er dårlig og at samtaler til stadighet blir brutt og hakker.
Hei Torbjørn, Takk for din tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke om det er planer for utbygging i området, eller se på andre løsninger som kan hjelpe. Send oss en mail til [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Alt er stort sett bra, men ønsker også at faktura (kopi?) blir sendt på E-mail adressa.
Hei Kai, Takk for fin tilbakemelding! Ta kontakt med oss på [email protected], husk fullt navn og telefonnummer så skal jeg få noen på kundesenteret vårt til å ringe deg. Mvh Katrine Phonero
Kun erfaring gjennom bedriftsforhold og med intern førstelinje support
Hei Roar, Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Phonero svarer alltid raskt, man slipper å høre på ventemusikk. Saker blir alltid raskt løst, og de som svarer er «på». Min erfaring etter 4 år som kunde av Phonero.
Hei Dag, Så gøy å lese, takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Rimelig og oversiktlig faktura, kundeservicen er svært god.
Hei Kollbjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Jeg er ikke helt fornøyd med prisen på 800xxxxx fordi det er et gratis nummer å ringe. Phonero er grådig skal mye betaling for dette.
Hei Prasong, Takk for din henvendelse! Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Send meg en mail på [email protected], husk fullt navn og telefonnummer så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Flinke og hyggelige, tålmodige med oss som ikke kan så mye datateknikk. Vi fikk ordnet det vi skulle etter en fin gjennomgang av alle innstillinger på de to mobilene våre.
Hei Ellen, Takk for fin tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss. Mvh Katrine Phonero