Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kun erfaring gjennom bedriftsforhold og med intern førstelinje support
Hei Roar, Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Phonero svarer alltid raskt, man slipper å høre på ventemusikk. Saker blir alltid raskt løst, og de som svarer er «på». Min erfaring etter 4 år som kunde av Phonero.
Hei Dag, Så gøy å lese, takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Rimelig og oversiktlig faktura, kundeservicen er svært god.
Hei Kollbjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Jeg er ikke helt fornøyd med prisen på 800xxxxx fordi det er et gratis nummer å ringe. Phonero er grådig skal mye betaling for dette.
Hei Prasong, Takk for din henvendelse! Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Send meg en mail på [email protected], husk fullt navn og telefonnummer så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Flinke og hyggelige, tålmodige med oss som ikke kan så mye datateknikk. Vi fikk ordnet det vi skulle etter en fin gjennomgang av alle innstillinger på de to mobilene våre.
Hei Ellen, Takk for fin tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss. Mvh Katrine Phonero
Var i kontakt med kundeservice i desember 2018 og fikk beskjed om att dette skulle vare på plass rett over nyttår, men fortsatt ikke supportert i juni 2019. På tide å skifte leverandør
Hei Steve, Vi setter pris på din tilbakemelding! Slik skal det ikke være. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected], husk å legge ved fullt navn og telefonnummer så skal jeg få noen til å ringe deg. Mvh Katrine Phonero
God dekning, kundeservice er hjelpsomme og raske. Best av alt prisen er lav. De er god på å finne riktig abonnement til deg.
Heisann, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero