Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Phonero
4 615 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 615 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 10 bedriftsoperatører
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 615 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
3 307
664
113
64
467
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 615 verifiserte omtaler på Bytt.no

Utmerket kundeservice!

Omtale av  Anas M

Vi har nylig byttet til Phonero bedriftsmett løsning.. Overgangen til overflytting av tjeneste var helt ukomplisert. Vi fikk besøk av en konsulent som ordnet alt. Vi hadde et par problem underveis og tok kontakt med kundeservice som fikk løsning med en gang. Det har fungert helt bra hittil og er meget fornøyd med Phonero. Sterk anbefales.

Svar fra Phonero
22.12.2022 08:57

Så utrolig hyggelig å høre, Anas! Vi er veldig opptatt av at det skal være en sømløs overgang til oss, så det var hyggelig å høre at dere hadde den opplevelsen 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Problemfri overgang

Omtale av  Stein

Opplevde en rask og problemfri overgang til Phonero, samt rask kundesupport.

Svar fra Phonero
22.12.2022 08:58

Tusen takk for omtalen, Stein! Vi setter veldig pris på at du ble kunde hos oss 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Kjemperespons på problemstillingen min

Omtale av  Ole F

Følte jeg ble 100% tatt seriøs og de fant løsningen på en meget smidig og kundevennlig måte Mvh Ole

Svar fra Phonero
22.12.2022 08:59

Tusen takk for en kjempe fin omtale! Det er så viktig for oss at du føler deg 100% viktig når du kontakter oss! Vi skal sørge for at du har den opplevelsen er der alltid 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Fiks ferdig med et smil

Omtale av  Kurt H. A

Jeg hadde behov for to SIM-kort i telefonen og fikk vite av en venn at det komme ordnes ved hjelp av eSIM. Jeg ringte Phonero og fikk kontakt etter bare et par minutter. En hyggelig kundeveileder fortalte hvordan tjenesten virket, og hva jeg måtte gjøre. I det jeg la på kom lenke med automatisk oppsett og kort etter var eSIM aktivert.

Svar fra Phonero
22.12.2022 09:00

Det var skikkelig hyggelig å lese, Kurt! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Overføring av tlf nr og abonnement

Omtale av  Jens

Veldig hyggelig kundestøtte som raskt sørger for at overføring av tlf nr og abonnement ble gjort på en smidig måte.

Svar fra Phonero
22.12.2022 09:01

Tusen takk for fin omtale 😊 Det var skikkelig hyggelig å lese, Jens! Hilsen Dina i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Meget fornøyd

Omtale av  Polar C. A

Siden vi opprettet vår abo. hos Phonero ( vi har vært kund hos dem i over 1 år nå) kan vi bare si spott on - meget fornøyd, kundeservice er meget vennlig og prøver alltid hjelpe deg for å få løst problemet. Det er viktig å huske de gjør så godt dem kan , går det ikke da går det ikke. I alt i alt anbefaler vi Phonero på det sterkeste å bruke dem som leverandør. Det som kan bli bedre er abo..å se mer inn i fremtiden...jeg ga noen tips hvordan det kan gjøres som vil gi hele bedriften et løft inn i privat markedet og bedriftsmarkedet hovedsaklig bedrift. Anbefales...

Svar fra Phonero
13.12.2022 12:03

Heisann Polar! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss! Tilbakemeldinger som dine gjør at vi alltid blir bedre. At vi er gode til å lytte i alle ledd, fra kundeservice til ønsker på tjenestene vi tilbyr gjør oss bare bedre. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Christer, Phonero

Alltid lik regning fra Phonero

Omtale av  Grete A

Regningen fra telefonselskapene jeg har brukt gjennom tiden har alltid variert på en stor skala. Hos dere varierer prisen ikke, alltid det samme beløpet.

Svar fra Phonero
13.12.2022 11:30

Hei, Greta. Tusen takk for din tilbakemelding! Forutsigbarhet er veldig viktig, noe vi jobber veldig for. Portalen Din Bedrift lar deg se utvikling for hele bedriften og viser hvordan kostnadsutviklingen har vært. Har du kostnadsdeling hvor bedriften dekker noe og ansatt skal dekke resten? Da kan du også se utvikling, men holde kostnadene likt for bedriften til en hver tid. Slik løsning gjør at ansatte får økt frihet i å velge datapakker de selv vil, men bedriften betaler kun det faste beløpet, og med det holder kostnadene nede. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding og er her hvis du skulle ha behov for hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero

Phonero har 4 615 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener
Har tilegnet profilen
Phonero deltar på Bytt.no

Phonero har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Phonero besvarer omtaler

Phonero har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Phonero ønsker tilbakemeldinger

Phonero benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR