Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God dekning. Raskt internett. Grei pris. Ikkje hatt behov for kundestøtte.
Hei, Reidar. Så godt å se at du er fornøyd med oss og at vi står til forventingene dine. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden! Hilsen Christer, Phonero
God service og gode produkter. Dekning kunne vert noe bedre i enkelte områder. Hyggelig og hjelpsomt personell, og utrolig gode priser. Kan anbefales videre!
Hei Jan. Godt å se at du er fornøyd med oss 😊 Telia skal være først med landsdekkende 5G i løpet av 2023 og det brukes milliarder hver år på dekning. Om det er spesielle områder du opplever problemer kan du ta kontakt med oss på [email protected], så kan vi undersøke planene i ditt område 😊 Hilsen Mads, Phonero
Phonero er billig og bra! Har aldri hatt lavere mobil utgifter. Mye mobildata for veldig lav pris. God dekning. Jeg er veldig fornøyd!
Hei Heidi. Tusen takk for fin omtale! Dette var hyggelig å lese 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter sånn! Mvh Mads Phonero
Veldig bra dekning. Løse problemer fort. Hvor firma er veldig fornøyd med kvaliteten av service i Phonero.
Hei. Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice og dekning 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Deres tjenesteytelse er stor, og de en utrolig kapasitet til å undersøke det som en skulle lure på. De gir gode råd, og har løsninger på alle problemstillinger som er rettet mot de. Prisene er gode, og med selvbetjeningen deres er det mye som en kan gjøre selv.
Hei Stian. Godt å se at du er fornøyd 😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Lett å komme i kontakt med kundeservice. Rask og effektiv og bestandig hyggelige personer man treffer på tlf
Hei Catriona. Tusen takk for hyggelig omtale. 😊 Vi er her hvis du skulle trenge hjelp også i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Rask hyggelig samtale i dag. Noen hadde brukt mitt tlf. nr for å ringe men jeg ble beroliget av samtalen.
Hei, Jan. Så flott at vår kundeservice forklarte så bra om hva som skjer med Spoofing og Wangiri, en svindelmetode som var og til grads er svært utbredt. Vi sperret 20 millioner slike anrop i kvartalet, og løpende foretar vi tiltak for å hindre at slike tilfeller kan inntreffe igjen. Det er veldig viktig at våre kunder er trygge, og dette er et sterkt fokusområde for oss. Veldig glad for at du er fornøyd med oss som operatør, og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Christer, Phonero