Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og god info. Service innstilte😊😊😊
Hei Leif, Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese :-) Mvh Mads Phonero
Vi opplever tildels dårlig dekning i vårt område. Vær obs på bindinger som raskt kan koste tusenvis av kroner dersom ansatte slutter. Dyre tilleggstjenester. Over 3 ganger dyrere enn Telenor på nytt SIM kort, hele 312,50 m/mva skal de ha for ett nytt SIM. De har rask respons på kundeservice. Men de er kranglete og gir sjelden noe for å beholde et godt kundeforhold. App og web fungerer bra. Abonnement priser kan vi få lavere andre steder. Sum summarum så vurderer vi sterkt å bytte leverandør.
Hei Åge, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero, slik skal det selvfølgelig ikke være. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], så tar vi kontakt med deg. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Mvh Mads Phonero
Hyggelige, hjelpsomme. Både kundekonsulent ved inngåelse av avtale og kundeservice ved behov for hjelp/endring av abonnement. Mye rimeligere enn avtale hos tidligere leverandør.
Hei, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd med service og priser. Mvh Mads Phonero
Trengte hjelp med PIN og PUK som jeg glemte... og alt ordnet seg i veldig kort tid...
Hei Ivica, Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se ting løste seg kjapt. Mvh Mads Phonero
Er rett og slett positivt overasket over hvor flinkere dere som jobber i Phonero er, har bare gode ting å fortelle til alle som spør.
Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Rask og profesjonell sevice ved behov, prismessig veldig bra og løsninger som passer vår bedrift.
Hei Magne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Rask service og klar svar fra kundeservice. Absolutt ingen venting.
Hei No, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero